Ik had eigenlijk nooit verwacht dat ik hier op zou delen maar nu zijn we er toch. Ik ben een 12 jaar oud persoon die thuis niet altijd meer veilig is, dit komt vooral door m'n ouders maar ook door anderen. M'n moeder houd heel erg van in de slachtoffer rol stappen door dingen te zeggen zoals: "vroeger had ik het niet zo goed thuis als jij hoor" en "ik moest onder tafels verstoppen voor m'n vader." Nou hoef ik dit gelukkig niet maar ik word wel soms geslagen en soms gewoon kapot geknepen. Een keer ging ik huilend naar tennis omdat m'n moeder me tegen m'n hoofd had geslagen. Ze noemen me autistisch, ookal heb ik alle symptomen van adhd. Het ergste is gewoon dat ze me mentaal slopen. Toen ik vertelde dat ik op m'n achtste zelfm**rd gedachtes had, zeiden ze dat ik te jong was. Toen ik op mn tiende uit de kast kwam zeiden ze dat het een fase was. Het is bizar. Ook heb ik moeite met eten, soms lukt het me gewoon niet en de volgende keer binge ik. Ik voel me soms te dik en dan weer te dun. Fijn dat ik hier mijn verhaal kan delen.
- Elin