Ik voel me niet fijn bij vader

  • 29 May 2020
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

hallo! ik voel me niet fijn bij mijn vader omdat hij sinds een tijd heel vaak aan mijn kont zit.

Ik vind dit niet fijn maar ga het niet tegen hem zeggen want misschien bedoeld hij t wel helemaal niet zo, soms slaat hij erop of knijpt hij erin.

bedoeld hij dit normaal of betekend dit iets?


2 reacties

Badge

vertel hem gewoon dat je dat niet fijn vind en dat hij ermee moet stoppen. het maakt niet uit of hij er wat mee bedoeld of niet het gaat erom dat jij dat niet fijn vind en dat is dan niet oke.

 

Hoi

 

Niet ok dat je vader dit doet. Een ouder hoort niet aan het achterste van hun kind te zitten, wat hun bedoeling ook mag zijn. 

 

Durf je aangeven dat je dit vervelend vindt, denk je? Dat kan eventueel via een berichtje. Op die manier bied je je vader de kans om dit gedrag stop te zetten. 

 

Gaat je vader hiermee door of durf je hem hier niet goed op aanspreken, kan je deze situatie gerust bespreken met een familielid, vertrouwenspersoon, etc. Heb je een idee bij wie je terecht zou kunnen?

 

Wat je vader doet is echt niet ok, hoor. Begrijpelijk dat je je hierom niet meer fijn bij hem voelt. Goed dat je om advies gevraagd hebt op dit forum. Hopelijk ben je geholpen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer