Ik voel me eenzaam door corona, hebben jullie dit ook?


Reputatie 3
Badge +1

Hoi allemaal,

Gisteravond zette ik alles even op een rijtje en kwam tot de conclusie dat ik me eenzaam voel. Ik plaats deze topic om m’n hoofd even te luchten en om te kijken of andere mensen zich ook zo voelen.

Mijn vader is naar het buitenland i.v.m werk, mijn broer is alleen maar op zijn kamer en mijn moeder en zus zijn heel afstandelijk en oordelend, net zoals mijn vrienden van school.

Ik sprak laatste af met een vriendin van mijn oude school en het was echt geweldig: 3 uur lang voelde ik me gewoon niet eenzaam en had ik iemand om echt mee te praten. Ze vertelde mij dat ze soms met de kindertelefoon belt om gewoon met iemand te kunnen praten. Dat is hoe ik hier kwam.

Heeft iemand anders dit ook?


6 reacties

Hallo Gerda :)

Ik heb het zelf niet echt, soms heb ik wel behoefte om te chillen met vrienden maar dat doe ik niet, ik hou me gewoon aan social distancing en probeer om geen corona te krijgen.

-TheMightySlayer <3

Hoi @Gerda ik zelf heb hier niet echt zo last van, maar bij mij licht het denk ik anders, ik ben er aan gewend dat ik vaak alleen/eenzaam ben, dat is omdat mijn ouders veel werken. 

Ik zelf werk ook heel veel ook in deze tijden en heb een klein handeltje in xxl dubbeldooier eieren.  En werk ook digitaal /online voor andere bedrijven of mensen die er om vragen. 

Ik heb net als @TheMightySlayer  wel is de behoefte om te chillen met vrienden maar doe dit zelf ook niet en houd mij aan de regels. 

Ik praat wel is met vrienden in whatsapp of teams ofzo dus daar heb ik wel goed contact mee. Omdat ik dus veel werk en mijzelf dus bezig hou heb ik niet dat gevoel. En soms kijk is in de forums als ik mee verveel en doe ze soms antwoorden.  

Je zei *Mijn vader is naar het buitenland i.v.m werk.

Vervelend dat je vader in het buitenland zit. Hebben  jullie wel contact met elkaar?

Een vriend van school , zijn vader zit nu ook in het buitenland voor zaken ik dacht in Engeland.  Hij heeft dit ook wel is soms , maar hij heeft wel het dat hij gewoon veel kan doen zoals game of met zijn broer of zus praten, ik vind het voor jou jammer dat je broer vaak op zijn kamer zit en je zus en moeder afstandelijk zijn.

 

Gebruiker c 

 

 

Reputatie 1
Badge

Je bent niet de enige :p kheb t ook. Maar kvoelde me eig zo ook al voor corona alleen nu is het erger omdat ik mn schoolvrienden niet zie. En er spelen ook andere dingen in me leven waar k nu ook nog eens extra over nadenk omdat ik geen afleidingen heb. En tijdens deze corona tijd ben k r achter gekomen dat ik eig niet echt goede vrienden heb waardoor k me alleen maar kutter voel… en kdurf r met niemand over te oraten en kheb geen idee wrm, ik ben gw erg op mezelf i guess.

Reputatie 3
Badge +1

Vervelend dat je vader in het buitenland zit. Hebben  jullie wel contact met elkaar? -@Gebruiker c 

We hebben nog wel contact maar als we bellen ofzo weet ik niet wat ik moet zeggen. Ik mis vooral gewoon spontane momenten als we aan het avond eten zijn ofzo. 

Misschien stel ik me ook wel een beetje aan maar ik vind het gewoon veel makkelijker om te praten met mijn vader als we aan het avond eten zijn of als we samen naar de snackbar in de buurt lopen.

Reputatie 3
Badge +1

Maar kvoelde me eig zo ook al voor corona alleen nu is het erger omdat ik mn schoolvrienden niet zie @RandomMeisje123 

Wat stom dat je je zo voelt. Ik heb ook niet echt de beste vrienden. Als onze vriendengroep allemaal bij elkaar is dan ben ik een beetje het pispaaltje van de groep, maar wanneer ik individueel met mijn vrienden afspreek zijn ze wel chill.  Toen we nog naar school gingen kon ik nog afspreken met mijn vrienden individueel en nu dus niet meer.

Maar heb je dus echt helemaal geen goede vrienden? Eigenlijk vind ik de regels van het forum nu best wel stom, we mogen namelijk geen enkele contact gegevens uitwisselen dus ik denk dat als ik een skribbl.io link deel dat het dan verwijderd word.

Wat doe jij meestal om je wat fijner te voelen?

Vervelend dat je vader in het buitenland zit. Hebben  jullie wel contact met elkaar? -@Gebruiker c 

We hebben nog wel contact maar als we bellen ofzo weet ik niet wat ik moet zeggen. Ik mis vooral gewoon spontane momenten als we aan het avond eten zijn ofzo. het is wel fijn dat je contact hebt met je vader. 

Misschien stel ik me ook wel een beetje aan maar ik vind het gewoon veel makkelijker om te praten met mijn vader als we aan het avond eten zijn of als we samen naar de snackbar in de buurt lopen.

je stelt je niet aan, als jij daar meer behoefte aan hebt is dat zo. Daar is niks mis mee.

@Gerda onthoud dat goed , bij iedereen is dat anders.

Reageer