Vraag

ik voel me alleen

  • 5 January 2021
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Badge

Hoi forum gebruikers, ik voel me erg eenzaam en ik heb geen vrienden helemaal niks ik probeer vaak zelfmoord te plegen en ik weet gewoon niet meer wat ik met mn leven aan moet.. mijn moeder en stief vader vergeten gwn dingen die ze me hadden beloofd.. zoals met de bus oefenen en ik zou een pc krijgen daarom kreeg ik niks met kerst maar ja dat zijn ze vergeten en als ik ze er aan herinner dan boeit het ze niet.. zoals met de wifi hier ik heb al zovaak gezegt doe er iets aan en altijd zeggen ze ja doen we maar dan vergeten ze het weer ik voel me gewoon in de steek gelaten en alleen niemand die me wil alleen mijn vader…. (ik ben 12 trouwens) alsjeblieft help me ik weet niet wat ik moet doen..


4 reacties

Badge

Hai dit klinkt als een erg moeilijke situatie de beste dingen die je kunt doen is proberen op een sport te gaan na corona of een club en op die manier vrienden maken dit is hoe ik de meeste van mijn vrienden heb ontmoet. Wat ik vaak doe omdat ik uit een groot gezin kom is als ik afspraken maak het filmen als herinnering zodat mijn ouders het niet vergeten. Ik hoop dat dit helpt en veel sterkte en suc6

Reputatie 7
Badge +3

Hoi forum gebruikers, ik voel me erg eenzaam en ik heb geen vrienden helemaal niks ik probeer vaak zelfmoord te plegen en ik weet gewoon niet meer wat ik met mn leven aan moet.. mijn moeder en stief vader vergeten gwn dingen die ze me hadden beloofd.. zoals met de bus oefenen en ik zou een pc krijgen daarom kreeg ik niks met kerst maar ja dat zijn ze vergeten en als ik ze er aan herinner dan boeit het ze niet.. zoals met de wifi hier ik heb al zovaak gezegt doe er iets aan en altijd zeggen ze ja doen we maar dan vergeten ze het weer ik voel me gewoon in de steek gelaten en alleen niemand die me wil alleen mijn vader…. (ik ben 12 trouwens) alsjeblieft help me ik weet niet wat ik moet doen..

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groet,

Luuk (Kindertelefoon)

Hoi,

 

ik heb dit ook 2 jaar geleden meegemaakt, ik ben nu 15.

ik heb niet echt er iets aan gedaan omdat ik het niet echt durfde maar ik zou als ik dat nu nog steeds had. Gaan chatten met de kindertelefoon want het is wel een serieus probleem omdat je zo een goed leven kan krijgen. Met mij gaat het nu weer goed en ik heb er spijt van dat ik toen 2 jaar van mijn leven eigenlijk verpest heb dus ik zou echt gaan bellen of chatten met de kindertelefoon want dat helpt echt en het kan anoniem dus eigenlijk kan het je alleen maar helpen. 
 

groetjes Timo 

Hoihoi,

Zoals je het vertelt klinkt het alsof je een depressie hebt. Op de site www.113.nl staan tips hoe je kunt omgaan met zelfmoordgedachten. Je kunt daar ook in online therapie en een gesprek voeren als je weer zelfmoordgedachten hebt.

Wat je ook zou kunnen doen is het vertellen aan iemand in je naaste omgeving. Bijvoorbeeld aan je oom, tante, neef, nicht. Of aan een vader of moeder van een vriend(in). Er zijn echt een boel mensen die je willen helpen. Op school zijn er ook altijd wel mensen voor en je kunt altijd je verhaal bij een van hen kwijt.

Ik hoop dat je hier wat mee kan, laat je weten hoe het met je gaat?

Lizet.

Reageer