ik vind het niet leuk thuis

  • 7 February 2022
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

De laatste tijd gaat het steeds slechter. Ik negeer mijn vrienden online en in de pauzes ga ik alleen weg. Als ik thuis ben wordt er alleen maar geschreeuwd. Ik heb in het verleden veel geselfharmed maar ik probeer nu clean te blijven. Ik was 7 maanden clean en had toen een relapse. Inmiddels al weer 5 weken clean. Maar elke keer als ik thuis ben voel ik me intens kut. Mijn cijfers gaan alleen maar omlaag en ik ben nergens meer voor gemotiveerd. Zelfs niet voor de dingen waar ik van droom. Ik wil graag naar de kunstacademie en houd erg van tekenen. Maar zelfs voor tekenen kan ik geen motivatie meer vinden. Ook merk ik dat ik overdag niks eet en dan savonds in een keer heel veel. Zijn er meer mensen die liever dood of uit huis zouden willen?


5 reacties

Wat erg!!!!!!

Reputatie 2
Badge +1

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Reputatie 1
Badge

Ik wil ook echt uit huis. Ik vind t echr kut thuis 

Reputatie 3
Badge

Hoi, ik wil je even laten weten dat het soms OK is om je slecht te voelen. Het is soms OK om te falen een keertje, het maakt niet uit als je een keertje fallt omdat je al sprongen hebt gemaakt. Dus blijf proberen, en het komt allemaal goed.

 

  • gr me

Hallo @Mip,

ik weet hoe jij je voelt ik ben gaan janken in mijn bed met muziek ik had ook hulp misschien kan je aan je ouders vragen of je naar een therapeut mag 

ik zou ook even kijken bij stichting mind

https://wijzijnmind.nl/

 

GR. GHENK

Reageer