Vraag

ik twijfel of ik wel kort haar moet doen. (boy haircut)

  • 26 July 2022
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hoi hoi, ik ben een meisje van 13 jaar oud. 

Ik zou graag een boy haircut willen alleen zit ik met een paar twijfel punten:

1 ga ik spijt krijgen?

2 wat als het word zoals ik het niet had gewild

3 als ik het terug laat groeien om wat voor reden dan ook, word het dan niet irritant?

Dat zijn de twijfel punten voor mij. Laat weten wat jij zou doen in deze situatie. 

Ik heb vroeger wel heel kort haar gehad maar nog nooit zo kort als dit. Maar toen had ik er ook nooit last van (behalve bij het zwemmen, maar dat heb je met lang haar ook). Ongeveer een maand geleden had ik een afspraak bij de kapper gemaakt hiervoor, maar toen bleek dat ik op precies hetzelfde moment naar de tandarts moest. Dus die heb ik afgezegd. Daarna dacht ik: nehhh dit ga ik niet meer doen, laat maar. Maar nu een maand verder denk ik er weer aan om het te doen. Ik heb nu vakantie dus niemand ziet het direct maar ik ben heel erg bang dat het mislukt. En dat het heel plat word en geen volume heb. En ik ga naar een kapper en die weet niet precies hoe je het wil. Mn moeder zou het ook kunnen doen (die knipt ons best vaak), alleen die durft het niet omdat het zo’n groot verschil is. En hoe het moet weet ze ook niet. Ik heb ook geen idee of de kappers hier iets mee kunnen maar ik denk het wel. Ik vind dit heel erg spannend als ik het ga doen. Ik zoek wel heel veel fotos op over hoe ik het ongeveer wil hebben. Ik wil ook wel eens wat nieuws uitproberen, maar toch twijfel ik.

Laat weten wat jij zou doen.

-Robi-


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hi

Ik zou als ik jou was gewoon de foto van het kapsel wat je wilt aan de kapper laten zien (je kan naar een andere kapper gaan, als deze het niet goed doet zoals je zegt dat je het wil). Ik had ooit een meisje in het team zitten en die was transgender, dus die ging van lang naar kort haar, dus een kapper kan daar wel wat mee. Ik zou als ik jou was het gewoon doen, want je zegt dat je het een maand geleden ook al wilde en nu nog steeds, dat komt op mij over dat je het heel graag wil, maar je bent gewoon bang en durft niet. ik zou niet weten waarom je spijt zou krijgen, als je het graag wil en anders groeit het wel terug, dat word volgensmij dan gewoon normaal niet irritant ofzo en er zijn vast wel bepaalde dingen voor je haar voor als je geen volume zou krijgen. 

Ik snap dat het spannend is omdat het heel erg anders is, maar als je het graag wil moet je het gewoon doen!! Het is niet dat het moeilijk is om de keuze te maken en dat je daarom niet durft, juist omdat je niet durft is het moeilijk. 

De dingen die we ooit wilden doen, zitten aan de andere kant van onze angst

:)

EEM37

 

 

 

Hi Robi!

Wat ontzettend vet om te horen, naar mijn mening is een boy haircut echt super gaaf! Ik zou het zelf wel lekker doen en gewoon een beetje schijt hebben. Spannend is het zeker, maar als jij het écht wil, dan zou ik zeggen.. Vooral doen! 

Ik ben super benieuwd of je een boy haircut gaat nemen! Succes met jouw beslissing! :-)

Reputatie 3
Badge +1

Omg ik herken de struggle echt zo erg, ik wil ook zoiets maar ik ben bang dat het fout gaat

Ik heb een geweldige tip voor je, er is zo’n app en die heet iets van face app en dan kan je allemaal verschillende haircuts proberen 

Reageer