Hoi hoi, ik ben een meisje van 13 jaar oud.
Ik zou graag een boy haircut willen alleen zit ik met een paar twijfel punten:
1 ga ik spijt krijgen?
2 wat als het word zoals ik het niet had gewild
3 als ik het terug laat groeien om wat voor reden dan ook, word het dan niet irritant?
Dat zijn de twijfel punten voor mij. Laat weten wat jij zou doen in deze situatie.
Ik heb vroeger wel heel kort haar gehad maar nog nooit zo kort als dit. Maar toen had ik er ook nooit last van (behalve bij het zwemmen, maar dat heb je met lang haar ook). Ongeveer een maand geleden had ik een afspraak bij de kapper gemaakt hiervoor, maar toen bleek dat ik op precies hetzelfde moment naar de tandarts moest. Dus die heb ik afgezegd. Daarna dacht ik: nehhh dit ga ik niet meer doen, laat maar. Maar nu een maand verder denk ik er weer aan om het te doen. Ik heb nu vakantie dus niemand ziet het direct maar ik ben heel erg bang dat het mislukt. En dat het heel plat word en geen volume heb. En ik ga naar een kapper en die weet niet precies hoe je het wil. Mn moeder zou het ook kunnen doen (die knipt ons best vaak), alleen die durft het niet omdat het zo’n groot verschil is. En hoe het moet weet ze ook niet. Ik heb ook geen idee of de kappers hier iets mee kunnen maar ik denk het wel. Ik vind dit heel erg spannend als ik het ga doen. Ik zoek wel heel veel fotos op over hoe ik het ongeveer wil hebben. Ik wil ook wel eens wat nieuws uitproberen, maar toch twijfel ik.
Laat weten wat jij zou doen.
-Robi-