Hey me ouders worden altijd boos ook als ik iets kleine foutje maak gaan ze boos doen zelfs al's ik een plastic waar een koekje in zat zeggen ze RUIM JE ROMMEL OP!!!!!! en dan ook niet lief zeggen elke dag is dit zo
Hey JandeB,
Wat vervelend, het lijkt me echt irritant als je ouders elke keer boos worden.
Weet je ook waarom ze zo boos worden? Ik zou proberen met ze in gesprek te gaan en dan aan te geven dat dit je een vervelend gevoel geeft en je niet begrijpt waarom hun zo boos worden om alles.
Als je dat op een rustig moment op een rustige manier vraagt, kan je daar misschien een goed gesprek over hebben. Je moet dan wel oppassen dat jij je ouders niet gaat aanvallen, dus dat je heel boos gaat reageren ofzo of heel erg je eigen mening doordrammen, want dat werkt averechts.
Ik weet niet zo goed waarom je ouders dit doen, maar misschien willen ze je heel goed leren om je 'zooi' op te ruimen en dingen gelijk te regelen ofzo. Zodat het gelijk in een keer klaar en opgeruimd is en je dan met elkaar het huis opruimt. Dus dat hun jouw spullen niet hoeven op te ruimen. Dit is iets wat ik me kan bedenken, maar ik dan dat niet voor jou invullen. Maar ik begrijp dat het vervelend is als je ouders dan zo boos doen.
Succes ermee,
Xx Simply Me
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.