Skip to main content

heyy 

ik heb dus de laatste tijd echt het gevoel dat mijn moeder denkt dat ik 5 ben                                                                                     voorbeeld dan kocht ik vandaag iets bij de action nepnagels met lijm en dan gaat ze zeggen van ik wil dat niet in mijn huis blabla en dan denk ik van maar iedereen mag nepnagels doen waarom ik niet 

weten jullie misschien wat ik hier mee moet?

ze is wel lief enz en ik hou ook heel veel van haar, maar hierin snap ik haar gewoon niet

Hey! Moeders zijn soms erg beschermend. Ik mag zelf bijvoorbeeld van mn moeder  niet gamen en dat blijft voorlopig zo dus ik herken het wel een beetje. En nog wat regeltjes. Maar verder is het prima hoor. Maar, ik weet niet of je open en eerlijk met haar hierover kunt praten? Want zoiets onschuldigs moet toch gewoon mogen denk ik:)  zoiets kan helemaal geen kwaad. Als je dat uitlegt en het haar zelf eens laat proberen zou dat werken?  Breng het positief, dat werkt denk ik beter dan boos of verwijtend. Maar jij kent haar dus dat voel je wel aan. Succes! 

Liefs, Tover xxx

@Opiedop 

Ze maakt zich druk om niets, maar snap haar wel.

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reageer