Skip to main content

hoi, 

ik moet weg dit weekend ik kan niet langer hier blijven.

ik heb adhd en krijg medicijen voor concertratie die maken mij erg moe en saai ik weet neit waarom sinds ik halverwege november deze pilletjes heb gehad zijn mijn ‘vrienden’ ineens minder met mij aan het omgaan en hebben ook een appgroep zonder mij gemaakt terwijl ik zij dat ik aan zelfmoord dacht 

ik word gek van mijn ouder ze begrijpen me neit en maken dingen alleen maar erger als ik ze het vertel

ik kan mijn mentor ook niks vertellen want ik mag dr niet en ze is er nooit en de docent waar ik wel durf te praten is ziek

ik sta op het punt om een treinkaartje naar mijn tante en nichtje te boeken die wonen 45 min verder

alleen ik weet mijn tante gaat een drama beginnen als ik ineens kom en van mijn ouders mag ik 100% daar niet heen omdat ‘we in de komende vakantie er heen gaan’ maar ik meot nu weg ik word gek van me zelf van alles hier in deze buurt  .

ik weet niet wat ik moet doen want als ik mrogen uit school ineens naar mijn tante ga worden mijn ouder gek en krijg ik sws straf of iets en wil ik nooit meer terug naar hun wat moet ik doen?

Hoi @joelle ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl , zij zijn 24 uur per dag bereikbaar.

Groetjes,

Marieke

De Kindertelefoon

Reageer