ik moet heel vroeg naar bed

  • 16 April 2020
  • 9 reacties
  • 342 Bekeken

Badge

Heyyy ik ga ff mn verhaal delen: Nou ik ben dus 13 jaar en zit elke avond als ik hoor te slapen achter mijn laptop youtube te kijken… mijn moeder kwam hierachter en heeft nieuwe regels in gesteld: elke schooldag naar bed om 21.30 en in het weekend 22.00 dit is echt super vroeg en ik schaam me kapot hiervoor. al mijn vriendinnen mogen in het weekend gwn zelf hun bedtijden kiezen. dus iemand helppp wat moet ik nu doen? want ik mag nu helemaal geen beeldschermen meer op mn kamer als ik ga slapen….. dit ga ik echt niet overleven! zeker niet in de meivakantie! :((


9 reacties

Badge +1

Mag je ook niet overdag beeldschermen op je kamer?

Ik mocht dat eerst niet eens overdag maar toen heb ik gewoon gezegd dat het voor school moest en toen mocht het wel

Badge

Mag je ook niet overdag beeldschermen op je kamer?

Ik mocht dat eerst niet eens overdag maar toen heb ik gewoon gezegd dat het voor school moest en toen mocht het wel

Overdag wel

Badge +1

Mag je ook niet overdag beeldschermen op je kamer?

Ik mocht dat eerst niet eens overdag maar toen heb ik gewoon gezegd dat het voor school moest en toen mocht het wel

Overdag wel

Het klinkt misschien heel stom maar ik denk dat je moet wachten tot je moeder meer vertrouwen in je heeft dat je het niet meer doet

Hallo xanoniemx_07 :)

Mijn bedtijd is nog triester, ik moet om 20:30 naar bed doordeweeks en 21:30 in weekend, mij maakt dat vrij weinig uit. Je kunt stiekem proberen bijvoorbeeld om je telefoon mee te nemen naar bed.

-TheMightySlayer

Badge

Heyyy ik ga ff mn verhaal delen: Nou ik ben dus 13 jaar en zit elke avond als ik hoor te slapen achter mijn laptop youtube te kijken… mijn moeder kwam hierachter en heeft nieuwe regels in gesteld: elke schooldag naar bed om 21.30 en in het weekend 22.00 dit is echt super vroeg en ik schaam me kapot hiervoor. al mijn vriendinnen mogen in het weekend gwn zelf hun bedtijden kiezen. dus iemand helppp wat moet ik nu doen? want ik mag nu helemaal geen beeldschermen meer op mn kamer als ik ga slapen….. dit ga ik echt niet overleven! zeker niet in de meivakantie! :((

da's niet zo vroeg hoor! dat is best normale tijd hoor… in het weekend zou het misschien wat later kunnen maar voor doordeweeks is dat best goed hoor!

Ik ben 14 en ik moet om doordeweeks om 19:45 naar bed en in het weekend om 20:30

Hoi,

ik vind dat je bedtijden wel mee vallen. Maar natuurlijk snap ik heel goed dat je als 13 jarige zelf je bed tijd wilt kiezen. Ik denk dat de enige oplossing is om met je moeder te gaan praten. Vertel haar bijvoorbeeld dat al je vriendinnen zelf hun bedtijd mogen kiezen en later opblijven. Of je kan zeggen dat je later naar bed wilt maar dan niet youtube gaat zitten kijken. En misschien helpt zielig doen wel een beetje? Gewoon eerlijk zijn zou ik zeggen. Veel succes!

Groetjes!

Reputatie 6
Badge +3

half 10 en tien uur is heel laat. ik ben ook 13 en moet in het weekend én doordeweeks om half negen in bed liggen. en ik mag ook geen beeldschermen boven als ik ga slapen en ook overdag niet trouwens. maar ik wens je heel veel sterkte, want iedereen heeft zijn eigen mening over bedtijden! succes!

Reputatie 5
Badge +4

ik heb hetzelfde ben twaalf maar moet om 19.30-20.00 naar bed ik neem ook s'nachts stiekem mn laptop mee mn vader is er een keer achter gekomen maar werd niet boos zei alleen als je hem nu niet weglecht heb je een probleem

Reageer