Vraag

ik moet een nieuwe knuffel maar wil me oude niet kwijt

  • 28 August 2022
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 7

heyhey, ik heb dus een lievelingsknuffel/geboorteknuffel en die is zo oud (12 jaar) dat de nek heel dun is. en bijna scheurt. dus nu moet ik een nieuwe. ik weet al welke namelijk deze: https://www.mamaloes.nl/happy-horse-rabbit-richie-mint-28-cm-no-1-knuffel-131694  maar dat moet dus mijn nieuwe lievelingsknuffel worden. weet iemand hoe ik hem gelijk meer vertrouwd kan maken want ik kan er niet zo goed tegen als ik een nieuwe knuffel heb omdat die niet naar mij/ons huis/thuis ruikt. dus heeft iemand daar oplossingen voor hoe ik dat zo snel mogelijk kan doen?

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

ten eerste, wat ziet die nieuwe knuffel er leuk uit! En over je vraag, ik raad aan om hem/haar aan het begin de hele dag bij je te houden (niet op school maar voor thuis/in het weekend). Zo gaat hij/zij naar jou en dus ook je huis ruiken. Knuffel er de hele dag mee! Veel succes!

groet, Jackie

Reputatie 7

hi @Jackie10 , bedankt voor de tip!! ik heb het even met mijn ouders overlegd, en die zeggen dat ze wel 1 dag beneden mag (de dag dat ik haar krijg) maar daarna niet meer. maar dan ga ik gwn extra veel boven zijn! :)

Reageer