Skip to main content

Ik moet echt weg anders gaat er wat gebeuren, ik ben er helmaal klaar mee, als ik binnen nu en een halfjaar niet uit dit huis ben is zelfmoord de enige oplossing. Ik snap niet wat ik fout doe er wordt altijd gezeikt en geschreeuwd naar mij door me ouders vooral me vader. Die wordt altijd boos en gaat altijd schreeuwen. En als ik hun altijd wat wil laten zien of iets uitleggen zeggen ze iets doms en denken ze dat ze gelijk hebben en dan bewijs ik dat dat niet zo is en dan begint het. BVB geval van gisteravond ik reed met me vader naar huis nadat we iets moesten afleveren bij een vriend van mij, (het was donker buiten) er ging een groote stuk fuurwerk de lucht in en ik zei ;dat is een shell(vuurwerk ) en me vader zij op een hele overtuigende toon dat is geen shell(hier denkt hij weer dat ie gelijk heeft) en ik ging hem uitleggen dat het niet zo is) ik was aan het uitleggen en hij zei daarna van knalvuurwerk is niet leuk Etc* en ik zij tegen hem dat dat gewoon een mening is en hij zegt: ik geef ook mijn mening (ook op een overtuigende toon) en ik wist ook gewoon dat hij me wou overtuigen en toen had hij het er over dat die potjes en pijlen beter waren, en toen zei ik:de buren hebben ook altijd potjes enzo? (Hij zegt dat vuurwerk niet nodig is omdat de buren het wel afsteken, dus wat ik zei was eigenlijk een koekje van eigen deeg) en toen zei hij weer iets doms en daarna zei ik van: dat is gewoon dom en toen begon het weer. Hij deed alsof hij een koning was en ik maar gewoon en zielig hondje en hij ging blèren over dat ik respect moet hebben tegen hem(terwijl hij altijd naar me schreeuw en nooit zich gedraagt als een vader naar mij) en toen was de rest van de avond weer verpest. Dit is maar 1 van de velen voorbeelden die ik heb, het is alsof hij het gewoon leuk vindt om naar mij te schreeuwen. 2 augustus is me peperduure crossmotor uit me schuur gestolen en dat komt doordat toen ik hem vertelde dat hij een sterke ATR-4 slot moest kopen maar je met een betonschaar niet eens door heen komt. Maar inplaatsvan dat heeft ie 2 sloten van de action gekocht en zijn ze daar moeiteloos foor heen gekomen..hat gaat altijd fout als ze niet naar me luister. Ik wou gewoon een normaale jeugd maar dat kan dus niet meer en dit zou altijd op me geweten staan. Ik wil ze zo snel mogelijk vergeten vooral me vader maarja als ik iets trugzeg tegen hem pakt hij alles van me af ik kan nog zoo lang door gaan over andere gebeurtenissen. Al sinds ik klein ben (8,9 jaar) wordt ik behandeld alsof ik niemand ben gewoon een rat of een insect

Ik zou het liefst het huis uit gaan maar ik ben nog  maar 15 dus ik kan niet echt veel doen maar als iemand een idee heeft laat het maar weten andere haal ik de 16 niet

Hoi ​@Ikmochtgeenstreepinmenaam,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Lotte (De Kindertelefoon) 

Heyy,

Wat een rot situatie zeg.. Ik hoop dat je iets met de tips van ​@Lotte7 kan en raad je ook echt aan om eens met de KT te bellen of te chatten dat kan je denk ik echt helpen! 

Heel veel sterkte ik hoop echt dat het gauw beter gaat met je!💖

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer