Vraag

Ik mis papa, mama en mijn broertje

  • 23 April 2021
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Badge

Ik heb een dwangstoornis en Autisme. Omdat mijn dwang zo erg is, ben ik opgenomen in een kliniek. Ze zijn mijn angsten weg aan het halen.

In het weekend ben ik thuis, maar toch mis ik mijn gezin. Ik heb geen problemen thuis voor de duidelijkheid.


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoihoi, 

wat rot. Heb je al een foto van je ouders en broertje in je kliniek staan? Ook kun je ze vragen of ze een kaartje willen sturen? En in het weekend zou ik leuke dingen gaan doen met je ouders. 

 

Ik hoop dat ik je heb geholpen

 

xx gymnasticgirl

Badge

Dank je wel! Ik ga het proberen!😊

Reputatie 6
Badge +12

Kan je ze misschien bellen?

 

Heey ninina,

Aan de ene kant vervelend dat je bent opgenomen in een kliniek voor je dwangstoornis en autisme, aan de andere kant fijn dat ze je daar kunnen helpen.

Ik kan me voorstellen dat je doordeweeks wel je gezin, vader moeder en broertje mist.

Je kunt op je kamer foto's ophangen. Je hebt ook van die foto standaards, je kunt daar meerdere foto's in doen en elke dag omdraaien. Dan heb je elke dag een andere foto om naar te kijken.

Het is ook een idee om een hoekje/doos te maken met spulletjes of herinneringen aan je gezin. Bijvoorbeeld wat foto's, leuke spulletjes, een brief of kaart, etc. Als je ze mist kun je die spulletjes erbij pakken en voelt het toch misschien wat minder alleen.

En in overleg mag je misschien doordeweeks wel bellen met je vader, moeder en broertje.

Sterkte nog in de kliniek!

Groetjes,
Simply Me

Reageer