Vraag

Ik mis mijn moeder

  • 5 August 2020
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Badge

Hallo allemaal,

In de zomervakantie (nu) ben ik altijd 3 weken bij mijn vader en 3 bij mijn moeder(gescheiden ouders). Dit is de laatste vakantie week bij mijn vader maar nu mis ik mijn moeder zo erg. Ik kan ook niet even fietsen naar haar toe dat kost minstens een uur. Ik heb ook geen spulletjes van haar hier en ik weet niet wat ik moet doen. Elke dag huil ik minstens 1 keer omdat ik haar zo erg mis. Vandaag heb ik haar weer gezien en nu mis ik haar juist meer. Ik ben iemand die echt aandacht nodig heeft maar mijn vader is daar ook niet echt de beste in. Ik heb haar tot nu toe 1 keer gebeld maar ik kreeg toch ook heel veel heimwee naar haar. Heeft iemand tips zodat ik mijn moeder minder mis?


2 reacties

Gescheiden ouders lijkt me inderdaad heel lastig. Ik snap heel goed dat je heimwee hebt naar je moeder (ik neem aan dat je daar standaard woont). Je kunt haar inderdaad (video)bellen om toch nog eventjes contact te hebben, meer is er denk ik niet aan te doen. Het is vandaag woensdag, halverwege de laatste week bij je vader. Probeer hier gewoon wat van te maken. Ga wat leuke dingen samen doen met je pa, dat is ook belangrijk. Voor hem zal het ook niet altijd makkelijk zijn. 

Afleiding helpt waarschijnlijk wel om deze laatste dagen door te komen. Wanneer je terugkomt, kun je het met je moeders eens hebben over de intense heimwee die je ervaart.

Suc6,

Groetjess:kissing_heart:

Reputatie 7
Badge +19

FaceTimen?

Reageer