Hoii,
irritant zeg… ik weet niet hoe oud je bent. Maar aangezien iedereen hier ouder dan 12 is zou ik wel zeggen dat je zelf je kleding & accessoires mag uitzoeken. Al helemaal als je het zelf koopt….
maarja. Aan mijn mening heb je niet zoveel…
Waarschijnlijk is het nu het beste om het er met je moeder over te hebben, en vragen waarom het niet mag.
of dat er voorwaarden zijn, dat het toch mag.
anders kan je altijd nog naar het winkelcentrum zonder je moeder. Om daar iets leuks te kopen
Mij_Niet_Gezien
heb ik al geprobeerd maar ze luistert niet. ik kan ook niet naar het winkelcentrum zonder haar want als ik dan iets koop wat ze niet goed vind moet ik het terugbrengen
ohja en net kwam ik erachter dat mijn moeder zomaar 10 euro van mijn rekening heeft gehaald en ik zei daar wat van en toen zei ze dat dat nog was van mijn vorige aankoop en daardoor heb ik nu te weinig geld op mijn rekening (ik zou er eigenlijk 16 euro op moeten hebben staan omdat ik spaar voor een ponykamp en nu staat er nog maar €15,01 op maar dat kwam dus doordat die 10 euro er nog op stond daardoor dacht ik dat ik genoeg had) en toen werd mijn moeder helemaal boos op mij en toen zei ze dat ik ook dat paar schoenen niet mag kopen dus nu moet ik nog langer dan 1 maand rondlopen op te kleine schoenen waar de zool helemaal van doorgelopen is ik vind dit echt niet normaal
@kaasjegirl als het echt je eigen geld is waar jij bijv. voor gewerkt hebt dan zou je moeder er naar mijn idee niks over te zeggen hebben en er ook niks van af mogen halen. Ik zou als mij dit overkwam met mijn moeder gaan praten en om uitleg vragen en kijken of er een oplossing is.
Nog ff een vraag, hoe kan je eigenlijk schoenen, slippers, ketting en telefoonhoesje kopen als je maar 15€ hebt op je rekening?
En misschien mocht je niks kopen omdat je aan het sparen bent voor dat ponykamp? Maar dat moet je dan aan je moeder gaan vragen.
@TikTak ik had eerst 25 euro op mijn rekening maar dat soort dingen maar ik van mijn kleedgeld kopen. en normaal mag ik gewoon iets kopen ookal ben ik aan het sparen en als ik om uitleg vraag word ze boos