Skip to main content

Hoi, 

Een tijdje geleden heeft mijn moeder mijn haar geknipt, want dat doet ze ook altijd bij mijn broertje en het ziet er gewoon oké uit. Nu is het ongeveer een half jaar later en ik wil graag weer een stukje van mijn haar eraf, want ik heb heel dik haar en ik vind het dan fijn als het niet heel zwaar en lang is. De vorige keer dat mijn moeder mijn haar knipte was het wel een klein beetje scheef, maar niet dat het heel erg was. Maar ik wil liever naar de echte kapper omdat ik dat een veel mooier resultaat vind, want ik ben er niet zo blij mee zoals het nu is. Mijn moeder wil niet dat ik naar de kapper ga als zij het prima zelf kan doen. Ik heb er al met haar over gesproken, maar ze vindt het te duur en als ik het toch wil moet ik het zelf betalen. Het is niet dat we het niet kunnen betalen, we komen gewoon normaal rond en mijn vader gaat elke maand naar de kapper, dus ik vind het onzin dat ik niet naar de kapper mag. En zelf betalen vind ik best wel zonde van mijn geld….. zeker nu ik aan het sparen ben voor iets. Weet iemand wat ik nu kan doen???? 

sorry voor het lange verhaal..

Hoi @X_Anoniem_meisje_X 

Lastig hoor!

Ik ga ook altijd naar de kapper en ik zou mijn haar ook niet willen laten knippen door mijn moeder. Maar heel veel kinderen worden geknipt door hun moeder.

Wat je wel kunt doen is het aan je vader vragen 🙃

Want je vader gaat namelijk wel naar de kapper en zal je misschien daarom ook beter begrijpen.

Succes!

Liefs @Valeria 

Hoi @X_Anoniem_meisje_X 

Lastig hoor!

Ik ga ook altijd naar de kapper en ik zou mijn haar ook niet willen laten knippen door mijn moeder. Maar heel veel kinderen worden geknipt door hun moeder.

Wat je wel kunt doen is het aan je vader vragen 🙃

Want je vader gaat namelijk wel naar de kapper en zal je misschien daarom ook beter begrijpen.

Succes!

Liefs @Valeria 

Mijn vader geeft dan als antwoord: Overleg maar met je moeder

Maar toch heel erg bedankt voor de reactie!

Hey!
Ik zou de waarheid gewoon aan je moeder vertellen. Dat je vind dat de kapper een beter resultaat geeft. Ik hoop dat ze dan wel met je naar de kapper gaat! Veel succes!

Xxx SprinkleDonut

Hoi iedereen!

Mijn moeder was gister naar de kapper gegaan, ze heeft een hele make-over haha. Toen ik (weer) zeurde over dat ik naar de kapper wilde mocht het! Ik ga volgende week woensdag:)

Hoi iedereen!

Mijn moeder was gister naar de kapper gegaan, ze heeft een hele make-over haha. Toen ik (weer) zeurde over dat ik naar de kapper wilde mocht het! Ik ga volgende week woensdag:)

yayyy fijn om te horen dat het je is gelukt om dr over te halen !!

Reageer