Hoi,
Een tijdje geleden heeft mijn moeder mijn haar geknipt, want dat doet ze ook altijd bij mijn broertje en het ziet er gewoon oké uit. Nu is het ongeveer een half jaar later en ik wil graag weer een stukje van mijn haar eraf, want ik heb heel dik haar en ik vind het dan fijn als het niet heel zwaar en lang is. De vorige keer dat mijn moeder mijn haar knipte was het wel een klein beetje scheef, maar niet dat het heel erg was. Maar ik wil liever naar de echte kapper omdat ik dat een veel mooier resultaat vind, want ik ben er niet zo blij mee zoals het nu is. Mijn moeder wil niet dat ik naar de kapper ga als zij het prima zelf kan doen. Ik heb er al met haar over gesproken, maar ze vindt het te duur en als ik het toch wil moet ik het zelf betalen. Het is niet dat we het niet kunnen betalen, we komen gewoon normaal rond en mijn vader gaat elke maand naar de kapper, dus ik vind het onzin dat ik niet naar de kapper mag. En zelf betalen vind ik best wel zonde van mijn geld….. zeker nu ik aan het sparen ben voor iets. Weet iemand wat ik nu kan doen????
sorry voor het lange verhaal..