Ik mag niet meer op de Forum


  • Anonymous
  • 0 reacties

Lieve Forumleden

Ik mag niet meer op De Forum van mijn ouders . Ze hebben mijn telefoon en mijn laptop afgepakt, omdat ze denken dat mensen op De Forum problemen hebt (Ik geloof niks van). Toen ik het vertelde vonden ze het een nachtmerrie . Ik mag niet meer op De Forum ,maar ik kom wel terug dat weet ik zeker . Ik heb nu gezegd dat ik de weer aan het kijken is . Ze hebben ook gezegd als ze mij nog een keer betrapt dan moet ik mijn telefoon en laptop aan mijn zusje geven . Ik vind het echt een nachtmerrie . Ik wil ook mensen bedanken . bedankt iedereen . Ik ga wel mijn best doen om een reactie per dag te plaatsen , maar ik denk dat het onmogelijk is , want hun hebben mijn telefoon en laptop 

Snik snik

 

Emma


17 reacties

Be strong ! We zien je terug ! Kus ! 

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi kom gewoon af en toe als het wel kan :) we willen je niet (weer) missen hoor! 😉 maar wees wel voorzichtig dan.  Kus !

Groetjes Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Kom snel terug ik ben er voor je 🥺🥺🥺

Ik ben heel happy , want ik mag de oude telefoon van mijn zus hebben (stiekem) , dus kan ik nog steeds op De Forum , want ik heb ook gehoord dat zij ook op De Forum zat en dat zij heel leuk gevond had en haar voorbeeld was Naamnietbekend en Menspersoon (Als jullie hun kennen ????) . Zij was weg van De Forum, omdat zij bezig is met haar studie over geneeskunde en zij is best druk 

maar hoe dan ook. Ik ben zo happy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan daarom nu weer mijn tempo voor de Forum weer houden (11 reacties per dag)

 

Emma

pss Ik ben op school bezig met een werkstuk over De Forum van De Kindertelefoon, daarom kan ik ook rond 2 reacties plaatsen op school

Reputatie 7
Badge +5

Ik dacht al dat ik een bff kwijt zou raken... alweer... MAAR Hehe das niet waar!♡ Ik ben blijjjjjjjjiji!!!!!

Ik vind dat je ouders een beetje overdrijven. Dit is een forum voor gevoelens  als ze het niet snappen hebben zij geen gevoel. ( als je boos op me beng zeg t gewoon :( )  maar ben wel heel blij dat je er nog bent ❤😇

Xx ehm♡

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Emmalove,

Wat balen dat je van je ouders niet op het forum mag, maar superfijn dat je nu de oude telefoon van je zus mag lenen!

Die geneeskundestudie doet mij aan iemand denken die 9 maanden geleden helaas van het forum af is gegaan (maar nog wel een afscheidsfeestje hield :D, toen mochten we als uitzondering een nachtje chatten, er waren een aantal moderatoren online die de boel onder controle hielden). Zij deed ook een geneeskundestudie en was voor mij een groot voorbeeld.
En natuurlijk ken ik NaamNietBekend en MensPersoon, dat waren ook twee gedenkwaardige forummers. NaamNietBekend had altijd een goed advies, en MensPersoon’s reacties waren gewoonweg fenomenaal. Die wist altijd precies de juiste snaar te raken.

Maar nu ga ik off-topic. 

Het klopt ook wel dat een groot aantal forummers wel een probleem heeft. Maar zou je niet zeggen dat iedereen wel problemen heeft? Het hoeft niet perse een heftig probleem te zijn. Zonder problemen zou het forum niet kunnen bestaan. 
Het hele doel van het forum is juist elkaar te helpen, te steunen en eigen ervaringen te delen. Het heeft geen slechte invloed op je. Ik heb zoveel geleerd van het forum, naast natuurlijk gewoon schrijven, vanwege al het schrijven van de reacties, heb ik ook veel meer ervaring met problemen en kennis over mensen. Hierdoor kan ik mensen irl ook veel beter helpen. 

Dus het hele idee van jou het forum verbieden alleen omdat er mensen met problemen zouden zitten vind ik onzin, bijna dom.

11 reacties per dag, dat is wel echt veel. Ik vind 3 per dag al lekker aantikken, maar mijn reacties zijn dan ook hele verhalen. Als ik eenmaal ben begonnen is het moeilijk om nog te stoppen met mijn gedachten opschrijven :). Deze reacties begint ook al weer aan de lange kant te worden. Dus ik zal maar stoppen :)

Superleuk dat je weer met volle aanwezigheid terug komt!

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 7
Badge +17

Hoi gelukkig !  Ik kan 100 % bevestigen wat @Paardebloem83  zegt over het doel van het forum en ( als ik het even op mezelf betrek) wat ik er van leer en hoe het me helpt. Dat is best een goed argument om het juist niet te verbieden.  het helpt mij iig vooruit en geeft troost en een andere kijk op sommige dingen. Gewoon heel fijn.  En nog een goed argument is dat je anderen helpt ( en leert helpen). En respect  laat hebben voor elkaars mening en andere kijk op zaken. Top dus.

Fijn dat je mag blijven !

Groetjes liefs Julian X

Heb met mijn ouders gepraat . Ze zei dat ze mij té jong vind , maar ik heb toch deze telefoon . Jullie hebben echt gelijk dat ze echt aansteld . @Een hulpvol meisje ik ben juist blij dat je eerlijk zegt wat je vind . @Paardebloem83 Misschien is zij wie je bedoelt.  Zij was ook rond 9 of 10 maanden geleden nog actief (heb ik gevraagd) . Ik wil ook chatten!!!! @Julian12 heb geprobeerd het werkt gewoon niet .Als ik 1000 reacties heb geplaatst dan laat ik hun zien 😉🙂 ik weet al zeker dat hun verbaasd 😮 zou zijn

 

Emma

Reputatie 7
Badge +17

@Emmalove  dan laat je maar dit  aan hun lezen:  Emma is voor ons heel belangrijk. Ze denkt mee, heeft goede oplossingen, is heel aardig en lief. Een warm meisje waar we allemaal heel blij mee zijn dat ze bij ons is hier !  U mag trots op haar zijn. 

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 5
Badge +2

Hoop dat je nooit weg gaat je hulp is superrrrr

Hé, wat vervelend! Probeer aan hen te vertellen wat dit forum voor jou betekent. Het is een anoniem platform, waarop jij juist je uitweg hoort te vinden, zonder dat jouw ouders je hierin belemmeren. Als dit niet lukt, hoop ik dat je snel een andere uitweg kan vinden om je vragen en gevoelens in kwijt te kunnen. Heel veel succes x

Ik hoop echt dat je ouders het goed gaan vinden dus dat je niet meer stiekem hoeft te chatten:( jij bent een van de hulpvolste mensen op het forum dus dont give up and keep chatting!

We denken aan je en geven om je!:)

Gr. Chloe

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Emmalove 
Hoe gaat het met je werkstuk?
Menspersoon, NaamNietBekend, Blue en al die andere legendes heb ik regelmatig voorbij zien komen. Helaas zijn ze vertrokken voor ik echt actief werd, maar het was hun specialiteit om hun eigen ervaringen te gebruiken voor een heldere uitleg over wat handig was om te doen. Mensen hebben over het algemeen problemen, maar op het forum wordt daar over gesproken. Iedereen op het forum helpt elkaar door de donkerste tijden en de een is beter in steunen en de ander in helpen, maar het belangrijkste is dat we er voor elkaar zijn.

Als ze van het positieve niks geloven kun je ze gedichtentopics tonen waarin de creativiteit losbarst of die verslag van je dag waar ook veel positieve levens zijn te vinden.

Groetjes DaVinci

Hoihoi, ik ben het met de anderen eens! Jij bent super behulpzaam en lief voor iedereen. En het forum is juist voor kinderen dus hoezo zo jij er te jong voor zijn? Je bent hier juist hartstikke veilig omdat het allemaal gecontroleerd wordt en het is anoniem.

Reputatie 5
Badge +1

We zien je graag terug op het forum! 

Veel succes 

Je kunt je ouders misschien ook topics laten zien die niet altijd gaan over problemen 🥰

Reputatie 4
Badge +2

Jij MOET gewoon je ouders overtuigen zodat je weer op het forum kunt komen. Zeg tegen je ouders dat dit je helpt met al je problemen. Laat ze de meest leuke dingen op het forum zien. Go For It Girl!!

XXX

Thanks voor alle reacties !!!!! Ik gebruik nu gewoon de telefoon van mijn zus . Super bedankt voor alle reacties !!!! Ik ga wachten tot mijn 14e . Dan vertel ik het . Nog 2 jaar !!!

Reageer