Ik mag/kan geen kat/kitten van mijn ouders krijgen

  • 12 January 2022
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zou heel erg graag een kat willen, maar het kan om praktische redenen niet. Mijn ouders kan ik ook niet meer overhalen. Ik wordt erg ongelukkig van het idee dat ‘iedereen’ een leuk huisdier heeft en ik het moet doen met konijnen en een hamster. Zit er iemand in dezelfde situatie?


3 reacties

Badge

Hoiii! Ik zelf zit niet in deze situatie. Ik snap heel goed dat dit een grote teleurstelling is voor jou! Je ouders vinden het misschien ook wel vervelend voor jou maar soms is het niet anders. Niet iedereen heeft een kitten hoor er zijn namelijk ook genoeg kinderen die geen een huisdier hebben.. Ik zelf heb een hond en daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee en ik snap ook heel erg hoe graag jij een kitten zou willen! Misschien moet je er eens goed met je ouders over praten. Misschien is er wel een oplossing of een logische reden waarom het echt niet mogelijk is of juist een hele goede oplossing. Het hebben van een huisdier zoals een kitten is natuurlijk ook niet niks daar komt ook onderhoud bij kijken, nou is dat natuurlijk wel wat minder dan een hond zoals ik heb maar zeker niet niks. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groetjess xx 

Hey,

Ik snap heel goed hoe jij je voelt. Ik wilde heel lang ook een huisdier, maar het leek er niet van te komen. Na ongeveer 2,5 jaar zeuren hebben we een hond gekregen😊 laatst gingen we nog kijken voor een kitten, maar door allergie word dat hem toch niet.

Misschien kan je kijken naar een ander huisdier? Er zijn ook andere leuke huisdieren 😀

Groetjes,

Ikke13

Reputatie 1
Badge

Ik snap hoe kut het is als je geen huisdier mag en je zelf weet dat je er sowieso goed voor zou zorgen. Mijn moeder doet ook altijd moeilijk om die dingen terwijl het me zo gelukkig zou maken. Je hebt zoveel aan dieren 

Reageer