Skip to main content
Vraag

Ik mag geen piercing van mijn ouders

• August 1, 2025
  • 4 reacties
  • 184 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Ik wil al heel lang een piercing in mijn oor. Maar dit mag niet van mijn ouders. Of te minste niet voor mijn 16de. Waarom niet??? Ik ben 14 trouwens, en heb geen zin om nog 2 jaar te moeten wachten. 

Ik heb ook zo'n zelf piercing set gezien online. Goed idee? Of niet?

4 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • August 1, 2025

Hoi ​@Wolf ,

Ik wil zelf graag een helix maar moet er ook nog even mee wachten🙈 Het is echt niet verstandig om het zelf te doen en gaat snel schreef of ontsteken en omdat het kraakbeen is kan het volgens mij ook gaan versplinteren😬... Miss kan je met je ouders afspreken dat je bijv nog een half jaar erover nadenkt en als je dan nog wil ze het wel goed vinden?😊 Je moet het verzorgen met zoutoplossing en dan deppen met een steriel gaasje elke dag 1 of 2 keer, dus miss als je zegt dat je dat weet dat het vertrouwen geeft🙂

Veel liefs❤

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • August 1, 2025

Ik wil ook een helix 😁, twee eigenlijk 😅, maar dat weten m’n ouders nog niet. ik heb het voor nu maar bij eentje gelaten anders krijgen ze strx echt een hartaanval. en goede tips bedankt. ik zal het ze dit weekend eens vragen en dan duimen. 🤞

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • August 1, 2025

Hoop dat het mag , ben wel benieuwd hoe ze reageren😊 Ga het zelf ook maar weer eens vragen😉

ellie_eilish
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 19, 2026

Heyy, ik wil ook graag meer piercings, heb  nu alleen 1e en 2e gaatje. Maarja mag helaas niet haha. Misschien vragen waarom het niet mag, of als je bv goeie cijfers haalt of iets goed doet dat het dan mag als beloning? Of dat je het heel graag voor je verjaardag ofzo zou willen? 

xx