Vraag

ik maak me zorgen over mijn nichtje

  • 2 May 2020
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Mijn nichtje heeft mij laatst verteld dat haar ouders haar extreem slaan tot het punt dat ze flauvalt wanneer ze boos zijn om geen enkele reden. Nou vond ik dit al erg genoeg, maar toen vertelde ze me ook nog dat ze zich een x had gesneden. Hier had ze zelf wel spijt van en zou het nooit meer doen, maar ze zei ook dat ze bang was dat ze door iemand in het huis misschien ooit verkracht zou worden omdat iedereen blijkbaar naar haar kont staart en omdat ze steeds haar op dr kont slaan ookal wilt ze dat niet.  Ik weet zelf niet echt wat ik moet doen. Ik maak me zorgen om haar en wil zo graag voorkomen dat er iets ergs gebeurd. Maar ik weet niet wat ik kan doen. ze had me verteld dat ik het niet aan mijn ouders mocht vertellen.  Ik probeer haar wel zo veel mogelijk te appen en haar gerust te stellen dat alles goed komt maar toch ben ik bang. Heeft iemand een tip of advies wat ik kan doen?  Sorry als dit niet zo veel details geeft over de situatie, maar ik ben niet zo goed in typen. Alvast bedankt!


2 reacties

hey 

 

wat goed dat je hier om advies komt vragen! 

 

ik denk dat het handig is dat jullie samen een keer met veilig thuis gaan bellen. maar dat woord nu wat lastig door corona... 

ik denk dat het handig is als je nichtje zelf naar veilig thuis gaat bellen. het kan zijn dat er nu ook een chat functie is. ze proberen namelijk overal een chat functie bij te maken... 

 

ik hoop dat jullie hier wat aan hebben! 

 

groetjes blue 

Hoi,

Ik zal het zeker proberen. Het zal wel lasyig worden omdat wij beiden sociale angst hebben, maar ik hoop dat we er doorheen kunnen en gaan bellen. Bedankt voor je advies!

Reageer