Vraag

ik krijg wel eens met kindermishandeling te maken

  • 27 February 2021
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

lieven kinderen.  de kindermishandeling heb ik helaas meegemaakt. ik mag in het echt hier niet op maar ik doe het toch. en dan nu mijn probleem. ik maak nog steeds kindermishandeling mee en ik wil dat het in huis stopt maar wat moet ik doen? kun je me helpen.

van Kyra :heart_eyes:


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Wat vervelend dat dat thuis. Het is niet oké. Het is zelfs verboden in de wet. Mensen mogen kinderen om geen enkele reden pijn doen.

Het lijkt me verstandig om met iemand te bespreken bijvoorbeeld: je mentor, docent, familielid, kennis, huisarts, of iemand anders die je vertrouwd. Hij/zij kan jou helpen en zorgen dat je veilig bent.

Je kan ook contact opnemen met Veilig Thuis. Zij kunnen jou, je gezin en vader helpen bij jou thuissituatie. Je kan ze 24/7 bereiken via het volgende nummer: 0800-2000 (gratis) of van 09:00 - 22:00 via de chat op de volgende site: https://veiligthuis.nl . Je kan in eerste instantie ook anoniem contact met ze opnemen om advies te vragen. 

Je kan ook naar de politie gaan. Of als je in direct gevaar bent 112 bellen. Dan komt de politie direct naar je toe om te helpen.

ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes en sterkte!

 

Joeeeee

 

Reputatie 3
Badge +3

dank je wel. :heart_eyes::heart_eyes::sunglasses::sunglasses:

Reputatie 3
Badge +3

hoe gaat het bij jou thuis?

 

Reputatie 3
Badge +3

Eigelijk is dat niet zo.

 

Reageer