ik kan niet mezelf zijn bij mijn moeder

  • 17 September 2020
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Badge

hoi,

 

dit is mijn eerste topic.

mijn moeder haat me.

ik kan nooit iets voor haar goed doen ze is altijd boos op me en ze zegt dat ik alles fout doe.

ze waardeert ook niet dat ik transgender ben 2 jaar geleden heb ik dat verteld maar toen werd ze weer boos en bleef maar zeggen “je voelt je weer meer een meisje worden hé dat jongen worden is nu wel uit je hoofd toch?”.

uiteindelijk heb ik maar gezecht dat ik me weer een meisje voel om van het gezeik af te zijn maar ik wil nog steets een jongen zijn.

en nou ben ik in het geheim een  jongen.

ik doe nou op school altijd een vest aan zodat mijn borsten minder te zien zijn ik heb ook altijd 3 topjes en een hemt aan.

maar ik kan niet voor altijd in het geheim een jongen zijn wat moet ik doen als ik zeg tegen mijn moeder dat ik nog steets transgender ben dan flipt ze hem.

en ik heb nog een probleem zoals ik al eerder heb getypt mijn moeder haat me en we hebben altijd ruzie.

vaak als ik uit school ben ga ik naar mijn kamer en doe ik alsof ik heeeeeeeel veel huiswerk heb terwijl dat eigenlijk niet zo is.

ik wil mijn moeder het liefste ontwijken.

ik ben ook eens met een vriend op school gebleven tot we bijna gingen eten en toen pas ging ik naar huis .

ik kan ook niet met mijn moeder praten over wat ik ven de tuissituatie vind want dan word ze boos en begint tegen me te schreuwen.

soms is het zelfs zo erg dat ze dreigend op me afloopt en haar hand heft ik duik dan altijd weg maar dan zecht ze boos dat ik me niet zo moet aanstellen en dat ze me nooit slaat maar als ik niet wegduik dan geeft ze wel een klap.

weet iemand wat ik moet doen?

ik zou dat dan graag willen weten.

groeten torak

 

 


3 reacties

Hey

 

wat een rotsituatie :( 

Maar ouders moeten je aanmoedigen hoe je ook wil zijn. als je bijna volwassen ben hou het nog even vol en dan mag je het huis uit, als je dat wilt toch. Wil je dat niet neem een paar trucjes die ik je geef:

-doe alles langzaam, verander langzaam in een jongen, van strakke topjes en croptops draag je 1x per week dan 2xkeer en dan draag je zo eerder jongensbroeken, zelfde als tshirt 1x per week dan 2x. Zelfde bij schoenen.

-ga soms lopen langs de jongenssectie in een kledingswinkel en vraag voor een jongenshoodie ofz, vraagt ze waarom zeg je dat jongentruien confortabeler zijn.

-gedraag je als een jongen, ga lekker lui doen en doen als een jongen

 

BE YOU !!!!

 

grtjss

Badge

heel erg bedankt 

deze tips gaan me zoizo helpen 

heel heel erg bedankt 

Badge

heel erg bedankt 

deze tips gaan me zoizo helpen 

heel heel erg bedankt 

Hey

 

wat een rotsituatie :( 

Maar ouders moeten je aanmoedigen hoe je ook wil zijn. als je bijna volwassen ben hou het nog even vol en dan mag je het huis uit, als je dat wilt toch. Wil je dat niet neem een paar trucjes die ik je geef:

-doe alles langzaam, verander langzaam in een jongen, van strakke topjes en croptops draag je 1x per week dan 2xkeer en dan draag je zo eerder jongensbroeken, zelfde als tshirt 1x per week dan 2x. Zelfde bij schoenen.

-ga soms lopen langs de jongenssectie in een kledingswinkel en vraag voor een jongenshoodie ofz, vraagt ze waarom zeg je dat jongentruien confortabeler zijn.

-gedraag je als een jongen, ga lekker lui doen en doen als een jongen

 

BE YOU !!!!

 

grtjss

 

 

 

 

heel erg bedankt 

deze tips gaan me zoizo helpen 

heel heel erg bedankt 

Reageer