Vraag

Ik kan niet de hulp krijgen die ik hard nodig heb

  • 20 January 2021
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb al een tijdje klachten die duidelijke symptomen van schizofrenie kunnen zijn. Ik had dit een week geleden aan mijn ouders verteld (in detail), en mijn moeder had me belooft dat ze psychise hulp voor me zou regelen, zodat ik zou weten wat er aan de hand was (dat wil ik het allerliefst; een diagnose, zodat ik kan weten wat er aan de hand is met me en dingen erover kan opzoeken.) maar helaas, ik vroeg gisteravond aan mijn moeder of ze een afspraak bij de psycholoog had gemaakt, maar mijn vader vertelde me toen dat ze het hebben overlegd en niet nodig vonden.  Ik heb het eigenlijk hard nodig, maar dit kan ik hun niet vertellen. De oorzaak van dit alles is namelijk waarschijnlijk trauma, maar dat kan ik alleen aan de psycholoog vertellen omdat ik niet de privacy van iemand om wie ik heel veel geef wil schenden. help? weet iemand wat ik moet doen? ik kan niets meer, ik wil niets meer. ik wil er niet meer zijn, en voel me een grote teleurstelling.  Ik kan de laatste tijd niets meer behalve janken.

 

nu ik meer kijk naar andere posts is dit eigenlijk helemaal niet zo heel erg, sorry voor de tijdverspilling

 

groetjes,

Janneman Robinson (maar noem me Djoen)


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi Djoen, 
Wat ontzettend vervelend voor je! Kijk anders een op het jeugdteam van jouw stad waar je woont! Ik weet zeker dat ze je heel goed kunnen helpen! Ik wil zeggen dat ik heel erg met je meeleef, en hoop dat je de hulp krijgt die je nodig hebt, en dat je je snel beter voelt!
Ik hoop echt dat ik je goed geholpen heb!
Succes en groetjes van mij!

Hoi @Loetje1410 

bedankt voor je reactie! ik leef helaas in een klein dorp, waar we geen jeugdteam hebben, en als ik psychise hulp wil, moet dit helaas via mijn ouders aangezien ik nog niet 16 ben. Alsnog bedankt voor de reactie!

Badge

Hey Djoen,

Jammer dat er in jouw woonplaats geen jeugdteam is, en je ouders het niet nodig lijkt. Heb je er al eens over nagedacht om iemand van school hierover te spreken, als er daar iemand is die je vertrouwd kunnen zij je waarschijnlijk ook helpen. En als je hen niet in vertrouwen durft te nemen in verband met de privacy van die persoon, zou je de naam en eigenschappen misschien uit je verhaal kunnen laten. Ik weet niet of dit geholpen heeft, maar hopelijk heb je hier iets aan. Veel succes.

Groetjes,
Watermeloentje

Reageer