Vraag

ik kan geen weg meer terug

  • 16 January 2022
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

ik sta op het punt om weg te lopen maar wat moet ik dan als ik weg ga dan bellen mijn ouders de politie en als ze me vinden heb ik een week huis arrest wat moet ik doen ik jaag mezelf liever de dood in dan te weten hoe dit afloopt ik heb gisteren al gechat met de kindertelefoon maar die kunnen me niet helpen en ik heb ook geen vrienden of familie waar ik heen kan


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

pls geef een reactie ik kan dit niet meer aan

Dit topic roept bij mij ontzettend veel vragen op (voornamelijk ‘waarom wil je weglopen?’), maar goed, even ter zake:

Goed dat je heb gechat met de kindertelefoon, jammer dat ze je niet konden helpen. Je kan het eventueel nog een keer proberen want elke medewerker is natuurlijk anders.

Een andere instantie die je kan helpen is Veilig Thuis. Zij zijn 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 0800-2000. Je kan ook met hun chatten, maar helaas alleen van 09:00-17:00. Mocht het mogelijk zijn, dan zou ik je aanraden op Veilig Thuis te bellen.

Succes! Houd je ons op de hoogte?

 

Reputatie 5
Badge +2

@eenanoniemejongen1 De achtergrondinformatie staat in het vorige topic: 

 

@wilhelmavemela Ik denk niet dat weglopen een goede oplossing is voor deze zaak. Vooral als je niet naar vrienden of familie kan. Er zijn heel veel risico’s aan weglopen, besef dat wel… Ik denk dat je er toch echt met iemand over moet praten. Of dat nou iemand is die werkt op jouw school, een tante of oom, een sporttrainer of totaal iemand anders.

Zoals @eenanoniemejongen1 al zei kun je ook hulp zoeken bij Veilig Thuis.

 

Groetjes, ThatGalacticRobot

Reageer