ik heb uitgevonden dat mijn vader vreemd is gegaan.

  • 7 August 2021
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi!! Ik heb net uitgevonden dat mijn vader is vreemdgegaan. Ik voel me een beetje schuldig. Want ze keek naar zijn tekst berichten. Dit had ik niet moeten doen en die heb ik ook heel erg spijt van. Ik zag dat hij een meisje is een contacten Had. Hier klikte ik op en keek naar de tekst berichten. Ik zag een bericht van het meisje is ongeveer vroeg of hij seks met haar wilde. Kennelijk wil hij dat wel want ik zag ook een foto dat ze zwanger was van hem. Ik heb de hele dag niks gezegd, tranen ingehouden en als een gek getrild. Ik tril normaal nooit dus dat zegt wat. Ik heb Die nacht ook geen oog dicht gedaan. Maar tijdens die slapen loze nacht heb ik bedacht dat er niks aan te doen valt. Als ik het mijn vader vertell, Dan moet ik ook meteen vertellen dat ik deze telefoon heb gekeken. Als ik het meisje vertel dat mijn vader ook in een andere relatie zit, is dat ten eerste onmogelijk omdat ik haar niet ken, en ten tweede verpest ik dan haar leven omdat ze nu een baby heeft. Ook mijn moeders leven zal ik verpestte als ik het haar vertel want ze heeft geen baan en als dan uit elkaar gaan zullen er grote financiële problemen haar kant opkomen. Het enige wat ik kan doen is dit delen. Dit doe ik met is met jullie. De afgelopen twee jaar is heel lastig voor mij geweest. Mijn opa is overleden aan Parkinson. En mijn overgrootoma is overleden. Ik ben verhuisd, corona heeft mijn hele laatste jaar van mijn basisschool omgegooid en ik heb helemaal geen zin in mijn middelbare school. Nu heb ik het gewicht van mijn vader vreemd is gegaan ook. 

Heel erg bedankt voor het uithoren.

 


4 reacties

Heyy

 

Jeetje.. Wat heftig wat je allemaal hebt meegemaakt zeg, maar wat knap van je dat je dit hebt durven delen op het forum! Hoe gaat het nu met je?

 

Onthoud goed dat je altijd welkom bent op het forum als je je verhaal kwijt moet of als je vragen hebt! Wij zijn er voor je:blush:

 

Misschien vindt je het prettig om een keer met de kindertelefoon te chatten of te bellen? De mensen daar zijn heel lief en luisteren goed naar jou.. Ik denk dat ze wel goede tips voor je hebben voor wat je nu het best kan doen en het lucht je misschien een beetje op!

Telefoonnummer kindertelefoon > 0800-0432

 

Sterkte <3

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Illbethereforeyou  

Ik voel me een beetje schuldig.. 

Hoeft helemaal niet! Jouw vader zou zich schuldig moeten voelen. Wat een verschrikkelijk verhaal zeg.

Heel misschien moet je het toch aan je moeder vertellen. Dat is erg lastig. Alleen ik denk dat als je moeder er later zelf achter komt. Dat je je heel schuldig voelt, omdat je het al eerder wist. Tja, ik weet het niet zeker lastige situatie. Heb het er een keer over met je moeder. Wanneer je vader weg is voor een dag of in ieder geval lange tijd. Dan kunnen jullie het beste kijken wat er moet gebeuren.

Mocht je het toch echt niet willen zeggen. Zeg het in ieder geval tegen bijvoorbeeld mensen van de kindertelefoon of een vertrouwenspersoon op school of iemand anders. Zodat je de druk een beetje van je schouders kan halen.

Veel succes!

Groetjes NV

Reputatie 1
Badge

Je hoeft je totaal niet schuldig te voelen dit is niet jou schuld het is maar één iemand zijn schuld en dat is van je vader ik hoop dat alles goed komt en dat je over kan praten met of de Kindertelefoon of met je ouder (moeder denk ik eerder) 

Reputatie 1
Badge

Heel erg bedankt voor de tips en de steun!

groetjes,

illbethereforeyou

Reageer