Skip to main content

Ik heb het gevoel dat mijn broers worden voor getrokken?

• December 12, 2025
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Ik ben een meisje van 12, en ik heb 1 broer van 14 en een broertje van 9. Dus 3 jaar geleden ging mijn oudere broer naar de brugklas,  en toen kreeg hij een nieuwe telefoon. Datzelfde jaar gingen we op vakantie en toen liet hij zijn telefoon vallen. De dag na mijn verjaardag (ja, echt de dag na mijn verjaardag) kreeg hij een nieuwe telefoon. Een paar maanden later ging ik op een kamp, en ik liet mijn telefoon vallen. Het scherm barstte, en het beschermlaagje was er al af. Ik kreeg geen nieuwe telefoon, terwijl mijn oudere broer 2 telefoons in 1 jaar had gekregen. En dan mijn jongere broertje, toen 8, kreeg super veel knuffels in een week of 2. En ik? (Ik was toen nog 11) Ik kreeg 2 lelijke knuffels. Maar mijn broertje ging laatst met mijn vader naar de Albert Hein, en toen mocht hij een knuffel uitkiezen, en hij wou ook 1tje voor mij meenemen, maar dat mocht niet. DEGENE DIE HIJ VOOR MIJ WOU MEENEMEN, HEEFT MIJN VADER EEN PAAR DAGEN LATER AAN MIJN BROERTJE GEGEVEN OMDAT HIJ NAAR BADJE 4 GING! Ja, een 8 jaarig jongetje in badje 4!!!!!

1 reactie

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 12, 2025

Hoi,

Bij elk gezin is het aan de gang. Er is wel een kind aan het gezin dat de favourite child is van de ouders. Daar kan jij niks aan doen, maar het gaat over. Geen druk maken. Heb hetzelfde gehad met mijn zusje en het is gelijkgetrokken.

Groetjes,

ghast