Vraag

ik haat mijn vader?

  • 4 June 2020
  • 5 reacties
  • 1670 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoii, ik weet niet waarom ik hier een forum over begin. het lijkt namelijk wel alsof ik gek ben geworden. want de laatste tijd (paar weken) begin ik mijn vader echt te haten, want hij vraagt constant of het goed met me gaat en hij word meteen gehumeurd als ik als meisje zijnde zo’n gehumeurde bui heb en dat al mijn emoties eruit moeten. eigenlijk word hij gehumeurd over alles wat ik doe. en af en toe heb ik het gevoel dat hij naar mijn kont of borsten kijkt als ik dus loop of iets anders doe. ik praat eigenlijk nooit met hem alleen de basic gesprekken zoals: hallo, hgh. hoe is het met school. en verder durf ik eigenlijk niks tegen hem te zeggen.

is dit raar, en ben ik echt gek geworden. 

of zijn er mensen die dit herkennen.

lemme know

 

ik weet echt niet wat ik met mijn leven aan moet. 


5 reacties

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Ik denk niet dat het heel raar is dat je dat hebt. Mijn vader snapt me ook niet helemaal, alleen kijkt hij niet naar mijn kont of borsten. Je vader is natuurlijk een man, dus hij weet niet hoe het is om een meisje te zijn in de puberteit. Ik heb er niet heel veel ervaring mee, maar misschien is het handig om het er met je moeder over te hebben. Je moeder kan je advies geven over wat handig is, want zij kent je vader als het goed is goed genoeg.

Ik hoop dat je iets aan deze tip hebt!

Groetjes,

Stoutje

bedankt voor je reactie, en ja ik heb het er al over gehad met mijn moeder. maar ze vind een beetje dat ik me aanstel volgens mij. maar met sommige punten is ze het er wel mee eens. ik ben eigenlijk best opgelucht dat het niet raar is ofzo.

Badge +1

hallo,

ik snap je wel hoor, maar ik zou als ik jou was  ook wel contact op zoeken met je vader, wie weet is hij wel een hele lieve man? ik zou het proberen om met hem te praten, en als je merkt dat hij teveel naar je geheime plekken kijkt, vraag je er ook naar waarom kijk je? ik weet het het is moeilijk, maar probeer het als het niet lukt probeer je iets anders of praat je erover met je moeder.

ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen :)

 

xx walvisjee

haha misch maar hij doet gewoon irritant ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet uitleggen ofzo maar het voelt in elk geval niet fijn als jij iets doet. soms kijkt hij me aan en blijft dan lachen enzo dat voelt dus ook ni fijn. idk how to explain

hoi, het gaat al wat beter tussen mijn vader en ik, ik heb het geaccepteerd, en hij lijkt nu ook minder boos/ humeurig en het gaat allemaal weer wat beter. en nog bedankt voor iedereen die heeft gereageerd!

 

groetjes, sad af.

stay safe iedereen!

Reageer