Ik haat mijn vader.

  • 29 July 2019
  • 2 reacties
  • 392 Bekeken

Badge
Ik haat mijn vader doordat hij altijd ´grapjes`maakt over mij het niet goedvindt als ik mezelf ben en doordat hij altijd direct boos is

2 reacties

Hey,

Praat er eens met hem over. Misschien bedoelt hij het helemaal niet gemeen. Anders kun je er met de Kindertelefoon over praten, of met je mentor, die met je vader kunt praten. Kun je er anders met je moeder over praten? Of zijn je ouders gescheiden?

Mocht het allemaal uit de hand lopen en op psychische mishandeling lijken, neem dan contact op met Veilig Thuis.

Groetjes,

Geen_Naam
Hey

Ik heb zelf ook niet zo’n goede relatie met mijn vader. Tenminste ik heb dat mijn vader doet het zelfde alleen maar grapjes en dat soort dingen doen. Ik mag hem ook niet echt meer nadat ik ergens achter ben gekomen.

maar wat ik zou doen; inkeert niet hoe je nu op de grapjes reageert. Hoe ik er zelf op reageer is gwn een beetje raar aankijken of heel sarcastisch zeggen haha grappig.. ik weet dat veel mensen denken dat dat niet een goede manier is maar ik ben er zelf niet echt klaar voor om er over te praten. Ik zou het er uiteindelijk wel met je vader over hebben (als je er klaar voor bent) zo niet negeer het dan gewoon dat is het beste denk ik. Misschien kan je ook met andere familie of vrienden over praten en daarna naar je vader gaan.

groetjes
XanoniemX

Reageer