Vraag

Ik HAAT mijn ouders

  • 15 June 2023
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Echt ik HAAT mijn ouders waar bemoeien ze zich mee?

 

Telkens als ik op mijn telefoon zit is het ¨je bent verslaafd☝🤓¨ Ik bedoel laat me gewoon met rust, het is niet dat ik nog school werk heb want het schooljaar is praktisch voorbij. Misschien ook niet zo`n goede reactie van mij want ik gooide me telefoon en begon te schreeuwen maar ze doen altijd zo hinderlijk.                  Ik vraag ze altijd of ze mij met rust wil laten als ik op mijn telefoon zit want ik heb het de laatste dagen ook zwaar gehad. Ook praten ze altijd zo vervelend volgens mij willen ze gewoon dat ik boos terug reageer.             En ik wou vandaag gaan zwemmen met vrienden en het eerste wat mijn ouders deden (niet eens zonnebrand meegeven of mij succes wensen) nee wat ze zeiden was ¨je hebt nog huiswerk maak dat eerst maar af¨ IK HAD NUL HUISWERK, ik liet het duidelijk zien en toen zeiden ze dat ik niet ¨zo¨ moest doen.

(ik ben 14 als je dat wil weten)

alsjeblieft help me wat moet ik hiermee aan?


2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

mischien kan je het hier het beste met je ouders over hebben als je daar zelf voor open staat en anders gewoon bij vrienden gaan chillen

Waarschijnlijk bedoelen je ouders het wel goed en willen ze het beste voor je, maar komt dit bij jou anders aan en stoor jij je er aan… Misschien een idee om eens met ze te praten op een moment dat jij zelf rustig bent, en het tussen jou en je ouders okee is. Dan gewoon eens vertellen waar je tegenaan loopt en wat jij dan zo hinderlijk vind gaan? Misschien komen jullie wel tot een oplossing?

Reageer