ik haat Mijn *** ouders!!!

  • 27 October 2013
  • 7 reacties
  • 766 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Alweer zoon **** kut probleem met me ouders! ze zijn al 7 jaar boos op me voor maar 1 piep kleine reden of soms voor niets!! ik word verwaarloosd/mishandeld en ik mag niks By the way het zijn Chinese mother****ers!!!!!!! ze vloeken dat ik dom ben wat niet waar is **** leuters!

7 reacties

Gwn negeren ofzo en probeer dr het beste van te maken en als egt erg word mishandeld politie kinderbescherming aldat dr bij halen
Als eerst dit,
Als ze regelmatig fors geweld op jou gebruiken, stap dan gelijk naar iemand waarmee je kan praten zoals je mentor/kinderbescherming/politie enzovoort.

En als jullie gewoon ruzie over niks hebben moet je gewoon ff aan tafel zitten met je ouders en t uitpraten.

En je hoeft ze ook niet per ce uit te schelden
Die mensen hebben jou ook gewoon opgevoed ;)

Groetjus,
Sluipschutter.
Hoi
Dus... je ouders hebben je geadopteerd, reageren overdreven boos op dingen die niet zo erg zijn en ze vloeken tot je dom bent...
Misschien zou je aan ons kunnen vertellen wat je hebt gedaan waarom ze boos zijn (alweer) en wat ze dan doen. Dan is het voor degene die je willen helpen makkelijker om een goed antwoord (idee wat je kan doen) er neer te zetten.
Als ik jou moet interpreteren (omschrijven) dan zou ik zeggen: je bent nogal druk, scheldt met kanker, fuckers kut en wat dan al niet meer. Kan niet tegen commentaar. En wilt graag gelijk hebben. Je denkt tot je veel bent en doet alsof je ouders je haten (mishandelen).
Dit haal ik uit je bericht... misschien kun je beter dat gescheld weglaten, ik snap tot je boos bent en tot je ouders je tikken geven als je iets zegt of doet. Maar voor mij komt je bericht nu anders over dan als je het zo zeggen zonder al die scheldwoorden. En lijkt meer alsof je het hier neer hebt gezet omdat je die woede eruit moest hebben dan tot je vraagt om hulp.
Gr. Bas
Ohh wacht laat maar is van 4 jaar geleden... ??‍♂️??‍♂️?
Klopt chinese cultuur is niet normaal. Ik kom ook uit een chinese cultuur en kan zo opnoemen wat meeste chinese ouders doen.
- rasist Ik mag niet met "buiterlanders omgaan"
-controle over je houden
-je vergelijke met anderen
-deingen te werken voor hun.
-je dom noemen en niet kunnen gebruiken noemen. Ect ect

Reageer