Vraag

ik haat mijn leven en wil dood

  • 12 July 2021
  • 5 reacties
  • 1036 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi

ik ben een meisje van 14 

En ik wil gewoon dood dus kijk

ik heb best wel een strenge ouders enzo maar ook weer niet bijv ik mag wel gewoon naar buiten en make-up dragen enzo

maar ja vandaag kregen we bezoek en ik was gewoon normaal enzo alleen me broer die was er niet to 1:00 avond dus mijn vader werd helemaal boos toen de bezoek weg ging en ging zijn boosheid op mij afvuren hij zei zo van: JE MAG GEEN MAKE-UP MEER DRAGEN EN JE MAG NIET MEER NAAR BUITEN! 
En ik werd helemaal boos en ging huilen in mijn kamer toen kwam mijn broer thuis en mijn vader werd niet eens zo boos op hem zoals op mij enige wat hij zei was niet meer te laat komen en mij appen als je te last komt DAT WAS HET ENIGE SNAP JE DIE? 
mij ging later naar mijn vader toe en zei sorry enzo ik weet niet eens waarvoor ik sorry zei maar hij zei alsnog JE MAG GEEN MAKE-UP MEER DRAGEN EN NAAR BUITEN GAAN

en deze 2 dingen zijn best wel belangrijk voor mij want ik draag make-up want ik heb een hele kijke huid en allemaal littekens enzo en erge wallen en ik doe make-up op omdat ik dat leuk vind en nu eindelijk me crush mij ook leuk vind en met me wil afspreken mag ik niet meer naar buiten wat is dit?!

mijn moeder die doet niks ze zit naar maar gewoon ik snap echt niet wat ik aan haar heb ik zei nog tegen haar jij haat mijn vader maar jullie gaan niet scheiden wat is dit?! 
maar ja ik haat mijn leven nu ik wil gewoon dood ofzo zodat me vader spijt gaat krijgen ofzo dat hij zo gemeen was tegen mij

oh en soms heb ik het gevoel dat me vader me wilt slaan niet dat hij het heeft gedaan de laatste tijd maar vroeger wel en hij zei dat hij het doet omdat het bij hoort???!!!!!

maar ja ik weet nu niet wat ik moet doen ik denk dat ik morgen in de ochtend wakker word en dan even gelijk make-up op ga doen en als hij er wat van zegt zeg ik wel ik heb niks op? Dat kan toch? 
maar ja wat moet ik nu doen?! Dit klinkt misschien niet eens erg ofzo, maar het is wel erg alleen het is moeilijk om dit allemaal uit te typen en ik heb niemand om mee te praten dus daarom via kindertelefoon! 
Oke iemand help mij !!!!


5 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Iemand????

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @anoniempje_09726173 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Wat goed dat je hier je verhaal doet.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon)

Reputatie 4
Badge +3

Ik weet niet hoe ik kan helpen maar ik zal het proberen 

 

Zelfmoord is een optie maar een erg domme want je hebt dingen om voor te leven je crush vind je leuk  en als je vader je ooit slaat moet je weg uit dat huis en bellen met kinderbescherming het kan moeilijk zijn maar je word in een goed huis gezet 

 

Ik zie dat je je schaamt voor je littekens maar deze zijn een deel van je leven en hoef je niet te verbergen als je crush je niet kan zien voor wie je bent zonder make-up verdien je iemand beter 

 

Je kan altijd bellen met 0800-0133 (zelfmoord hulplijn) https://www.113.nl 

Je kan ook bellen met 0800-2000 (veilig thuis of kinderbescherming) https://veiligthuis.nl

Je kan ook natuurlijk met de kindertelefoon bellen op 0800-0432 van 11:00 tot 21:00 https://www.kindertelefoon.nl

Badge

Hoi, 

ik zie dat dit bericht 3 maanden geleden is geschreven, dus ik vroeg me af hoe het nu met je gaat

Badge

Haii, ik heb echt geen idee wat ik voor advies moet geven, maar je kind slaan zonder reden hoort zeker niet bij het opvoeden

Reageer