Beantwoord

Ik haat mijn leven

  • 26 January 2020
  • 5 reacties
  • 333 Bekeken

Badge

Hoi, ik wilde dit gewoon even kwijt want ik weet echt niet meer wat ik moet doen. mijn ouders die haten mij. Elke keer zoeken ze weer een nieuwe reden om mij uit te schelden of voor schut te zetten ze worden boos op mij omdat ik te slechte cijfers heb en ik zit op de havo en mijn gemiddelde is overal een 8. als ik lager dan een acht haal worden ze al boos op mij en schelden me uit. soms sluiten ze me dan ook op in mijn kamer zonder telefoon of laptop. daarintegen mijn zus die doet nooit haar best voor school en haalt altijd onvoldoendes daar schreeuwen ze nooit tegen. het enige wat ik mag doen is toetsen leren en huiswerk maken. Op school gaat het ook niet goed iedereen vind mij raar en ik heb geen vrienden niemand vraagt ook nog aan mij of we kunnen afspreken omdat het toch niet van mijn ouders mag. ik moet naar school, huiswerk maken en leren, eten, huiswerk, maken en leren en naar bed. ik haat mijn leven. Ook al weet ik dat ik het heel goed heb omdat sommige kinderen geen eten hebben. of geen ouders. Maar ik voel me heel alleen en er is niemand op school of thuis in mijn familie waar ik mee kan praten. Het is eigenlijk of mijn leven geen zin meer heeft. x anoniem

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 January 2020, 20:03

Bekijk origineel

5 reacties

hey.

wat erg dit!. dat je ouders je zo behandelen is echt niet oke!. ik ga je proberen te helpen. ik snap volkomen hoe je je voelt want ik heb ook zoiets gehad. heb je misschien iemand op school die je vertrouwd? een vriend of vriendin. je mentor of een vertrouwenspersoon? ga alsjebliefd naar een van deze mensen want het is niet oke. ik hoop dat het snel beter gaat en onthoud laat het niet je leven verpesten, want op een dag mag je weg van alles.

 

liefs mij.

Badge

dank u wel! op school is er niemand want mijn mentor is heel streng en helemaal niet aardig en er zijn vertrouwenspersonen op school.

 

 

dank u wel! op school is er niemand want mijn mentor is heel streng en helemaal niet aardig en er zijn vertrouwenspersonen op school.

 

 

ohw wat ergg. misschien kan je naar een vertrouwenspersoon want dat zou ik in jou plaats zeker doen. het helpt als je erover praat.

liefs xx

hoe oud ben je nu? misschien kan je binnenkort uit huis als je bijna 18 bent. en doe jezelf alsjeblieft niks aan dingen worden sowieso beter. Je zei dat je je mentor niet kan vertrouwen met dit soort dingen maar misschien is er een leraar waarbij je je op  je gemak voelt, zoja zou je daarmee kunnen praten. en sws haten je ouders je niet ondanks de gemene dingen die ze doen of zeggen dat weet ik zeker.

misschien zou je het er ook met je ouders over kunnen hebben, je zou ze kunnen vertellen hoe rot het gaat op school en dat je altijd alleen bent omdat je door je ouders geen vriendinnen kan maken. misschien laten je ouders dan hun zachte kant zien

 

succes meissie t komt allemaal goed xxx

hoe oud ben je nu? misschien kan je binnenkort uit huis als je bijna 18 bent.

In haar profiel staat 2007 dus dat denk ik niet.

 

Probeer met je vertrouwenspersoon te praten! Als dat niet werkt voor jou kun je natuurlijk ook altijd een familielid spreken, of met de Kindertelefoon chatten of bellen.

Reageer