Hoi, ik heb een broertje van 8 en die doet vanaf zijn 5de tot nu echt stom! 🤬 Ik haat hem zegmaar echt.
Voor zijn 5de was hij nog lief enzo, toen begon het: hij ging steeds slaan en schelden, eerst een beetje, toen was hij nog in controle te houden. Nu niet meer, toen hij dat deed hield ik nog van hem Maar nu? NU HAAT IK HEM! Ik wil hem dood. Ik wil dat hij dood gaat aan een ziekte ofzo! Ik wil hem NOOIT meer zien!
Aan mijn ouders vertellen heeft geen zin, ze doen er toch niks aan. Ze zeggen dat ik er rekening mee moet houden. Ik doe dat toch, door hem heb ik vaak ruzie met mijn ouders. Mijn broertje heeft zelfs geen respect voor mijn ouders laat staan voor mij. Ik heb soms bewijs, maar mijn ouders doen er niks aan. Ik wil weg van hem! Hij is een problemenkind!
Ik wil eigenlijk de kindertelefoon bellen, maar ik durf niet vanwege mijn ouders. Ze vinden me dan een verrader (denk ik) en ik maak ze dan verdrietig en dat wil ik natuurlijk niet. Maar ik moet echt iets doen, ik wil hem niet meer in mijn leven hebben. Ik haat hem zo erg. Niemand weet van dit probleem behalve mijn gezin. Buiten huis zet ik mijn pokerface op want ik schaam me dood voor mijn broertje. Ik wil hem niet als broertje. Ik wil hem uit mijn leven. Dit denk ik al langer. Of IK ga weg of HIJ gaat weg.
Heeft iemand goede tips naast de standaard tips?
PS. Ik durf het aan niemand te vertellen en ik probeer hem te negeren, maar hij doet zo vervelend. Hij denkt altijd gelijk te hebben.