ik haat me leven


Reputatie 2
Badge +2

Hee ik haat me leven... ik voel me elke dag kut maar mag niet huilen dus luister ik muziek en slaap ik ... ik heb autisme en niemand begrijpt mij en snapt mij en ik mag niet meer over me problemen praten met me moeder want dan word ze boos.
Ik wil het liefst rust hebben en ene kant dood verder wil ik ook snel uithuis maar dat duurt nog lang.. want ze zijn bezig met een behandeling groep maar daar hoor ik niks van en verder als ik op die behandeling groep kan wonen ga ik niet naar school en ik zit er mee ik kom steeds moeilijker uit bed en heb ook steeds minder zin om wat te doen  

Ik heb soms zm gedachtens en ik wil niet meer bij me moeder wonen want ik haat het hier. Heeft iemand  tips hoe ik het kan overleven en wat ik moet doen als ik me verveel ?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @creatiefmeisje ,

 

in de topics die je hebt geopend, lezen we dat je in een lastige situatie zit.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Veel sterkte,

 

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

 

Reputatie 3
Badge +1

Yo echt super heftig en kut voor je. Het is echt super stom dat je niet eens mag praten over je problemen en echt stom dat niemand je snapt omdat je autisme hebt enzo. Ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet zeggen omdat ik zelf ook niet weet hoe het is om autisme te hebben.

Maar wat voor behandeling is dat dan? Is dat iets dat je dan uit huis moet ofzo? 

Reputatie 5
Badge +1

Hoi,


Ik heb soms precies het zelfde. Wat mij helpt als ik me kut voel is dat ik een leuk boek pak, of als ik gewoon even weg wil mijn fiets pak en gewoon even ga fietsen. Ik heb zelf ook Autisme, om precies te zijn heb ik ASS (Autisme Stoornis Spectrum). Dat is (de naam zegt het al) dat je een (of meerdere) kenmerken hebt die bij Autisme horen.
 Ik hoop dat dit je een beetje helpt want ik wil soms ook gewoon dood.

(Check mijn topics voor meer info als je dat wilt.) 

Ik heb zelf ook soms zelfmoordgedachten. Nu minder aangezien ik op een soort therapie zit. Zijn je ouders gescheiden? Dan kun je misschien vragen of je bij je vader mag gaan wonen. Ik hoop dat dit je een beetje helpt. X Wolf

Reputatie 2
Badge +2

Ja helpt therapie goed en zijn de mensen aardig en bij me vader wonen helpt ook niet echt want hij schreeuwt vaak tegen mij en heeft ook autisme dus ik vind het soms moeilijk om met hem om te gaan

Reputatie 5
Badge +1

De therapie helpt mij echt. De mensen zijn heel aardig en ik heb ook informatie gekregen over Autisme. Daar heb ik ook mijn test gedaan om te kijken wat ik heb. Ik zit nu bij de GGZ (ik denk dat het zo heet.) Dus misschien kun je vragen aan je moeder of je therapie mag bij de GGZ? Ik weet het niet zeker maar volgens mij is er een soort rechtbank dat als je ouders niet voor je kunnen zorgen dat je dan naar een ander familielid mag of zo. Ik wil je niet teveel hoop geven want ik weet niet eens of dat echt zo is. Hoop dat dit je een beetje helpt. Die therapie is vooral een gesprekje voeren over hoe de afgelopen week is gegaan. X Wolf

Reputatie 2
Badge +2

Gelukkig werk die therapie goed ik moet 7 juni bij accare een onderzoek test doen of wat voor stoornissen ik nog meer kan hebben en als ik daar uitslag van heb weten ze beter wat voor hulp en therapie ik moet hebben ondertussen is de jeugdzorg bezig met een behandelgroep voor mij als daar plek is donderdag heeft me moeder met iemand van jeugdzorg en iemand van de behandeling groep een gesprek of daar plek is en het geschikt is voor mij die plek en je kan als je op die behandeling groep woont kan je ook therapie krijgen dus hopelijk woon ik daar snel want dan kan ik ook vrienden maken want die heb ik niet

Reputatie 5
Badge +1

Hopelijk vind je vrienden

Reputatie 2
Badge +2

Ja hoop ik ook ik heb  nooit wat te doen echt

Reputatie 2
Badge +2


Maar wat voor behandeling is dat dan? Is dat iets dat je dan uit huis moet ofzo? 

Het is een behandelgroep ofzo waar kinderen van mij leeftijd wonen en waar je therapie kan volgen en behandelingen kan  volgen het is geen instelling  en donderdag hebben me ouders een gesprek met iemand van de jeugdzorg en iemand van die behandelgroep als ik daar kan kijken en als er plek is dat ik daar kan wonen

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

Hoe lang ga je daar dan wonen

Reputatie 2
Badge +2

Weet ik niet 

Reageer