Skip to main content

Hoi lieve iedereen 🤍

Na anderhalve maand ga ik alweer afscheid nemen. Sorry… echt, het spijt me zo

Ik ben herkend op het forum. Op een hele nare manier, en ook nog eens door een naar persoon.Echt, ik baal er echt van. En ik heb spijt van de topic en reacties die ik hier heb gemaakt. Je gaat nu ook geen topics meer plaatsen over depressieproblemen of over privacy dingen. Echt, heel jammer. Ik ga nu daarom stoppen met mijn account na anderhalve maand. Ik ga misschien wel een nieuw account aanmaken maar je snapt wel dat ik dan niet voluit ga roepen dat ik Anoniema was 😉

Ik wil nog wat mensen gewoon bedanken. Ik weet het, het klinkt echt heel ‘ouwelijk’ maar ik vind het toch wel leuk om dat even te doen ;)

@Jesse08 Bedankt voor je hulp bij mijn topic: ‘Ik ben mentaal helemaal kapot’. 💚

@Anoniemxv Bedankt dat je bijna altijd wel reageerde, super lief van je 😁 💛

@Tartan14 Ook jij hebt me weleens geholpen 🧡

@Tinkerbell Net als @Jesse08 had jij mijn ontstoken wond ook gered ❤️

@Tover01 Ook jij bedankt voor alles wat je hebt gedaan 🩷

Degene die ik niet bedankt heb: Jullie ook heel erg bedankt 🩵

Ik ben dus denk ik vanaf nu ‘Anonymous’. Sorry.

Echt 1000… virtuele knuffels van mij 🥰🥰🥰

Liefs Anoniema ❤️x1000…

PS: Nog één keer liefs  ❤️

Hey lieve Anoniema,

Wat rot. 😞 Toevallig dacht ik net weer aan je en wou gaan vragen hoe het ging (wat ik weer vergat, ben soms chaotisch..).. 

Hoop je weer terug te zien. 😘 En dat het weer wat beter gaat. .❤️

Heel veel liefs.

Dag lieve jij! 😘 Wat naar voor je! Hopelijk zien we je weer, jij ook bedankt voor al jouw goede en fijne reacties!! 

Groetjes liefs Tartan X 

Je hebt je account al verwijderd maar ik hoop toch dat je dit leest. Graag gedaan hoor! Hopelijk kom je weer terug onder een nieuw account :)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer