Vraag

ik denk dat mijn vader vreemd gaat wat nu help

  • 7 November 2018
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik ben 18 jaar en ik moest vanmiddag ff wat opzoeken. me laptop en telefoon waren updaten dus ik pak mn vaders ipad. zie ik opeens in de geschiedenis (had eerder er wat van opgezocht dus wat ik zocht stond in de geschiedenis) zie ik allemaal sites en paginas van "seksparkeeplaatsen" echt wel een stuk of 12 met van die andere reclame dingen er tussen.
en dit is geen virus want het is opgezocht op google.
het was al helemaal niet gezellig in huis (gwn hoe t altijd al was niet echt een reden) maar ik weet nu helemaal niet wat ik moet doen. zeg ik het aan mam, of eerst aan hem. of zeg ik het niet maar laat ik die pagina openstaan op die ipad zodat hij ziet dat iemand het weet. of doe ik net alsof er niets aan de hand is.
ben helemaal de weg even kwijt en daarom is mn ma nu boos want ik doe heel raar maar zij weet dus nog van niets.
heb wel ook meteen zn email nagekeken maar daar staat niets in. maar ik weet niet of hij meerdere email adressen heeft (ken alleen die van zn werk maarja die gebruik je hier natuurlijk ook niet voor...)


heeft iemand hier ervaring mee of tips???
heb met twee vriendinnen van me gepraat die zeggen eerst naar hem gaan. want misschien gaat ie niet vreemd maar vind hij die sites gewoon spannend dat kan natuurlijk ook...

ik weet het allemaal echt niet meer.

groetjes -j

1 reactie

Heyyy,
Ik zou naar je vader toe gaan. Je kunt hem vertellen dat je hebt gezien op welke sites hij zat en of hij dat even kan uitleggen. Je kan het beste nog even wachten met het aan je moeder vertellen, todat je met hem hebt gesproken. Wat je vriendinnen zeggen kan natuurlijk ook kloppen; hij kan het ook ‘gewoon’ spannend vinden.
Succes!!

Reageer