Skip to main content

ik word elke dag bedreigd, uit gescholden en naar beneden gehaald door mijn eigen ouders. Ook word ik soms geslagen, terwijl ze ook veel om me geven, me verwennen en leuke dingen met me doen. Ik ben een paar keer in mijn leven 3 uur lang op straat gezet, soms ook gewoon een half uur. Vaak is dat na een ruzie, dan krijg ik eerst een klap op mijn bovenbeen en daarna word ik in mijn pyama rond mindernacht letterlijk de deur uit gegooit. Ik ben zelfs een keer bij een on bekenden blijven slapen die verderop woont. Mijn moeder sloeg me een maand geleden 5 keer op mn achterhoofd met haar vuist waardoor ike en blackout had. daarna werd mij verteld dat ik me aanstelde en ik geen pijn hoor te hebben, en als dat wel zo zou zijn ik het verdient zou hebben. Dit klinkt allemaal vreselijk, maar toch heb ik thuis gemiddeld een prima leven. Mijn vader heeft een bedrijf,  we zijn best rijk. ik word vaak verwent en we doen soms leuke dingen. we gaan ook op vakantie. Mijn moeder die doet ook veel voor me. Ook al krijg ik vaak geen eten. MIjn ouders zijn me teveel waard om het aan tegeven, heeft iemand tips op hoe ik mijn thuis situatie makkelijker kan maken? Ik zou het erg waarderen alvast bedankt! En trouwens, ik zit al 7 jaar in deze situatie en ik ben nu 13

Hi, dat klinkt toch niet fijn hoor! Misschien is het goed idee om eens te bellen of chatten met de Kindertelefoon? Dan denken ze met je mee en kunnen ze goed advies geven! Overweeg het eens meid! Sterkte hoor!

Sjammetje xxxxx

Ik denk met veilig thuis praten of kinder telefoon want dit klinkt niet normaal 

Heee, ik zal echt met veilig thuis gaan bellen. Die kunnen je dan ook hulp bieden en je ouders volgensmij ook naar therapie sturen enzo xx

Reageer