Skip to main content
Vraag

ik denk dat ik een therian ben

• March 15, 2024
  • 33 reacties
  • 844 Bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

• May 16, 2025

Sorry het was niet onaardig bedoeld!

Ik reageerde miss te snel. Excuses.

Het maakt me oprecht niet uit.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 16, 2025

Zijn er therians die niet van die coole dieren zijn, zoals een wolf of een arend of zwarte kat.? Maar een zeekoe, bijvoorbeeld, of een mus.

• May 18, 2025

Hahaha. Ik denk het niet Diana

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 18, 2025

@Diana een zeekoe en een mus zijn juist coole dieren maar een dier therian wat ik het meest gek vond was een blobvis therian

• May 18, 2025

Hoi ​@Diana , er zijn wel mensen met een theriotype van een "onpopulair" dier. Heb ooit op een youtube comment van iemand gelezen dat die als worm, konijn, of slak identificeren, maar die vertellen waarschijnlijk minder over hun ervaringen, waarschijnlijk omdat het minder herkenbaar is voor anderen.

• May 18, 2025

Hoi ​@Diana , er zijn wel mensen met een theriotype van een "onpopulair" dier. Heb ooit op een youtube comment van iemand gelezen dat die als worm, konijn, of slak identificeren, maar die vertellen waarschijnlijk minder over hun ervaringen, waarschijnlijk omdat het minder herkenbaar is voor anderen.

Serieus?

wow. Ik begin dit dus steeds interessanter te vinden.

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 19, 2025

wow ik wou dit topic vergeten omdat het veel ruzies opleverde en ik geen therian ben en er wel over was gepest maar dit is gewoon wow ik vind het weer een interesant topic

• May 19, 2025

Hahaha, zo zie je maar… En je bent niet de enige