Skip to main content

ik ben weggelopen

• May 8, 2026
  • 0 reacties
  • 28 Bekeken

Forum|alt.badge.img

GUYS ik heb eergister iets gedaan…

k was weggelopen van huis! en k was nr mijn nicht gegaan nou eig mn vaders zn nicht.

wacht k begin bij begin mn pa was kaulo lijp dus k wou echt weg dus k klom uit t raam en liep weg en toen ging k dus nr mn nicht en toen k daar was hebben we gepraat enz mr toen was het al best laat dus we moesten dr vader(AKA mn vader zn oom)wel  informeren dus we vertelde dit en dat en toen zei die we bellen je pake(opa) wel dus toen belde hij mn pake en mn pake kwam nr me toe en k vertelde alles zo van dit en dat en toen zie die het is beter als je dan bij ons blijft slapen en k zei van ja mr dan komt mn vader me sws op halen en dat wil k echt  niet want dan flipt ie hem en pake zei nee wij praten wel met hem dus k ging als een daggou met hem mee en toen waren we in de auto belt mn vader en zegt waar is ze k weet dat ze bij jullie is en pake zegt van ja ze is bij ons kom maar langs om te praten en k dacht NEEEEEE dus toen waren we dr en mn beppe(oma) stond in de badjas bij dr deur dus k knuffelde haar en begon te huilen en prc op dat moment kwam me vader binnen dus mn pake ging aan tafel zitten dus k ging naast hem zitten en mn vader zegt meekomen NU dus k zeg nee nee k wil echt neit en mn pake zegt [naam verwijderd door de Kindertelefoon] niks doen gwn rustig uitpraten en dan zegt mn pa heel nocha nee k doe heus niks mr ze zit wel in de problemen dus mn pake zegt ja das logisch mr doe wel rustig ajb en mn vader zegt mee komen en k zeg nee k wil echt niet en toen na 8 x vragen ging k mee en in de auto begon hij te schreeuwen en hellemaal lijp worden eenmaal thuis zit mn ma op de bank na een heel gesprek waar wel 12 x gevraagt is WIL JE HIER WONEN OF NIET? en mijn ant steeds was ik weet het niet zei mn vader je hebt 3 maanden huisarrest en je tel kwijt en je pinpas ben je ook lang kwijt dus ja dat was mn story PS nie weglopen en als je het wel doet doe het goed want and krijg je dit wrs 

Deze post is aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.