ik ben paranoide bij mijn familie

  • 8 April 2020
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Badge +1

Ik ben paranoide bij mijn familie. Het zit zo, ik ben het zwarte schaap in de familie... Mijn broers haten me en mijn ouders werken niet mee. Heel mijn familie weet er niet van omdat ik het geheim wil houden. Als ik het zeg ben ik bang dat ze veranderen en dat wil ik niet.

 

Ik zal je uitleggen waarom ik paranoide ben bij mijn familie. Ik ben namelijk bang om te spreken. Als ik iets zeg krijg ik commentaar ofwel wordt het voor een paar minuten stil. Ik doe alles verkeerd en krijg nooit een complimentje. We gaan nooit is naar een pretpark. We zijn er al 1 keer naar toe geweest. 4 jaar geleden.

 

Ik heb hier al is iets tegen mijn ouders gezecht dat mijn grote broer mijn 2e vader kan zijn en mijn vader antwoordt daarop:' Dat doet hij omdat hij u graag ziet.'. Ik weet dat mijn broer van me houdt maar het neemt mijn zelfvertrouwen naar beneden.

 

Ik nooit iets tegen mijn ouders want ik ben bang op meer kritiek. Zo heb ik al een trauma achter de rug. Helemaal alleen moeten doorstaan.

 

Hebben jullie tips? 

 

 

 


2 reacties

Hii!

Ik weet heel goed dat dat heel moeilijk kan zijn, maar ik weet bijna zeker dat je ouders en broers van je houden! Het kan ook in jouw hoofd zitten dat ze niet van je houden. En dat je maar een keer naar een pretpark bent gegaan is niet vreemd. Ikzelf ben ook pas een keer met mijn familie naar een pretpark gegaan, maar dat komt gewoon, omdat mijn ouders er niks aan vinden. En je kunt het er natuurlijk ook over hebben thuis, misschien kunnen ze het dan wel uitleggen. Veel succes en ik hoop dat je er iets aan hebt gehad!

Badge +1

Hoi zaralieva

 

Ik wil er eigenlijk niet over praten met mijn familie…

 

Groetjes 

Cathie

 

Reageer