Ik ben na het douchen, met mijn moeder gaan neuken

  • 28 May 2021
  • 5 reacties
  • 12873 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben vorig weekend samen met mijn moeder gaan douchen. Ze vroeg me of ik haar wilde wassen, en dat ben ik toen gaan doen. Ik was met haar rug begonnen, en ging toen onder haar armen door naar haar zij. En ik ging door tot ik haar borsten aanraakte. Ik heb haar borsten goed ingezeept, en ging toen onder aan d'r rug verder. Ik heb lekker aan haar billen gezeten, en kreeg een stijve. Me ma is samen met mij naar haar kamer gegaan. En daar hebben we toen uren sex gehad met elkaar. 


5 reacties

Heyy

 

Tja.. Dat is natuurlijk niet oké. Het is verboden om als volwassene seks te hebben met een minderjarige. Ook al vonden jullie het allebei oké het kan niet en dan ook nog als moeder met je kind.. niet nog eens doen want er kunnen flinke problemen uit ontstaan.

 

Groetjes van mij.

Reputatie 7
Badge +19

Dat is niet oke. Zoals NaamNietBekend ook al zei is het verboden om als kind seks te hebben met een volwassen. Het is ook nog eens je moeder dus dat hoort gewoon niet. Ik zou dit niet meer doen.

Reputatie 2
Badge +1

Het is niet oke, maar wat niet weet, wat niet deert zullen we maar zeggen, en het gebeurt vaker dan wij denken, er was hier vorig jaar ook een topic van een meisje die het bed deelt met haar moeder om dat ze allebei het lekker vonden en zo aan hun binding werkten om nog intiemer te worden, niets mis mee als jullie er maar beiden mee instemmen en er geen problemen mee hebben lekker gaan

Badge

Niet naar luisteren. Het is misschien wel verboden maar als jullie het allebei lekker en fijn vonden is het wel gewoon oké. Ik zou het zelf ook wel willen maar in weet niet wanneer en hoe ik het moet vragen aan mijn moeder. Als iemand mij dat zou willen vertellen zou ik dat heel erg fijn vinden. Ik hoef niet van die onzin antwoorden van niet doen of haal het gelijk uit je hoofd. 

Niet naar luisteren. Het is misschien wel verboden maar als jullie het allebei lekker en fijn vonden is het wel gewoon oké. Ik zou het zelf ook wel willen maar in weet niet wanneer en hoe ik het moet vragen aan mijn moeder. Als iemand mij dat zou willen vertellen zou ik dat heel erg fijn vinden. Ik hoef niet van die onzin antwoorden van niet doen of haal het gelijk uit je hoofd. 

Nou ja... onzin antwoorden, jij kan dan misschien wat anders vinden, maar dan hoef je dit niet te zeggen. Waren gewoon prima antwoorden volgens mij. Kijk... ik snap het als jij iets anders vindt, maar iemand mag en kan je best waarschuwen lijkt mij...

Reageer