Skip to main content

Ik ben het zat

  • 8 June 2024
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Ik ben het zat mijn ouders blijven maar zeiken altijd over school en altijd als iets kleins weer niet is zoals het hoord is het weer een probleem op school bij mij is een 5,5 pas een onvoldoende als ik een 5,8 haal dan mag ik alles wat ik leuk vind niet meer doen mijn mama vraagd voor een leerschema voor een toets ik maak er een niet goed want dan zegt ze ineens: je moet vandaag beginnen” dus 2 weken van te vooren voor maar 5 hoofdstukken als ik een dag vergeet te leren weer een drama altijd iederen dag is er gezeik ik ben het gewoon zat als ik een keer een onvoldoende haal meteen alles weg Playstation weg Mijn hengels weg ik hou namelijk van vissen mijn moeder heeft altijd wat te klagen ik ben er klaar mee komt een dag dat ik niet thuis kom van school en hem gewoon heb gesmeerd ik ben het zat alles wat ik doe is weer slecht alles voor mijn gevoel door school ik ben het zat als ik nu voor de vakantie een cijfer dat onder de 6 is haal dan kan ik leuken dingen vergeten in de vakantie als ik zeg hoe ik mij voel geloven ze het weer niet en is het bullshit iemand tips want ik ben er klaar mee

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ikwilannoniemblijven,

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Britta van de Kindertelefoon

Reageer