Skip to main content

Ik ben het helemaal zat.

• May 31, 2026
  • 0 reacties
  • 26 Bekeken

Onyx_x
Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben terug heb lang niet gepraat hier door allemaal dingen die spelen maar ik wil het over iets specifieks hebben. Ik ben het gedrag van mijn ouders zwaar zat. Ze geven mij de schuld van alles en ook echt alles! En vinden dat ze altijd gelijk hebben. Vandaag hebben ze ook echt mijn hart gebroken. Ik wil all maanden een boeken kast omdat zij die van mij hebben gesloopt in de verbouwing en ik nu in een nieuwe kamer zit. Ze zeggen steeds dat we naar de ikea gingen. Vandaag zouden we eindelijk gaan, ik kwam dus naar beneden en ze begonnen gelijk all lastig en vervelend te doen. Zeggen dat ik lui ben dat ik niet depressief ben dat ik me aanstel en mij de schuld geven van de acties van mijn zusjes. Toen vroegen ze mij of ik me klusjes wou doen en als een normaal persoon ben ik pissig dus ik zucht ik knik ja en sta op mijn moeder zag dat als "attitude" ze werd toen heel boos en zij dat ik niet meer mee mocht en alleen me ouders en me kleine zusjes gingen. Ik was kapot echt kapot ze vindt mij ondankbaar. Toen later toen ik all een uurtje aan het huilen was en jammer genoeg relapsed na 3 maanden. Kwam mijn moeder op me deur kloppen ze zei: "Ik geef je een keus, of je gaat mee naar ik koop helemaal niks voor jou of je blijft thuis." Ik heb gekozen om toch mee te gaan want anders is er een kans dat ik me nog slechter ga voelen. Het moment dat ik dit nu ook type zit ik in de auto op de 3de rij (die mij ouders altijd negeren) mijn emotie regulatie boekje in te vullen op me beter te voelen. Dat was het wou dit even delen als je meer verhalen wilt horen zeg het maar. Doeggg stay safe everyone.