Vraag

Ik ben genomen door mn stief pa...

  • 23 August 2018
  • 4 reacties
  • 1011 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het normaal dat als je je (horny) voelt je het vraagt aan je stief pa wat je moet dan dat hij je neemt met toestemmung van jou

4 reacties

Ten eerste had je de titel anders moeten maken en ten tweede is hij meerderjarig en mag hij geen seks met je hebben
Reputatie 3
Badge +8
Nee, dit is niet normaal.
Hey Johnathan

Dit is helemaal niet ok. Je stiefvader is, vermoed ik, meerderjarig, en jij minderjarig. Daarbij kan je het zien als vreemdgaan, aangezien je stiefvader je moeder bedriegt.

Jouw toestemming of niet, je stiefvader had dit niet mogen doen. Het lijkt me goed dat je hier eens over praat, bv. met de KinderTelefoon.

Groetjes
Kenshin
Wat een lastige situatie nu zeg...

Je moeder verdient het te weeten omdat hij at ook met anderen kan heben gedaan maar ik snap heel goed dat je het misschien helemaal niet wilt vertellen. Dat is zeker aan jou❤️

Was dat je eerste keer? Wand dat is dan jammer voor jezelf waarschijnlijk.

Woe je zelf dat hij dat deed wand ik heb wel verhalen gehoord van vaders die het met hun dochter deeden. (vind dat eigelijk nogsteeds niet kunnen) maar aangezien het je stiefvader is vind ik het denk nog wel erger omdat het echt kan zijn dat hij dat zelf gewoon wilt en vaders doen dat (neem ik aan) echt aleen als hun sochter lang heeft nagedacht.

Dan heb ik nog een vraag, namelijk: waarom vertel je hem dat je geil/horny bent.... Je vroeg hem Wat te doen... En hij zij dus iets in de richting van sex hebben.... Een verantwoordelijke volwassenen zou hebben gezegd vraag aan je moeder of probeer mastrubeeren ofzo maar meteen sex... Niet echt verantwoordelijk.

Ik denk dat het belangrijk is dat het niet vaker gebeurd en jij goet aan geeft of je het zelf wilt of niet.
Laat je alsjeblieft niet dwingen

Veel suc6 ermee❤️

Reageer