Skip to main content

hoi ik ben RRV7

Ik en mijn ouders hebben een zwaar jaar achter de rug : mijn vader dronk stiekem alcohol, ik was erg agressief, mijn moeder schreeuwde erg veel, ik ging geld stelen  en ik had zelfmoordneigingen.

we zijn er niet trots op maar het is gelukkig wel over maar ik heb een erge trauma en paniekaanvallen. mijn ouders maken nog steeds ruzie (wel erg veel minder)  en ik ben daardoor bang dat ze gaan scheiden, maar er zijn ook weer leuke momenten, want we kunnen weer leuk uiteten en naar het tuincentrum en veeeeeel meer dus daar Fokkes ik me dan op(mijn moeder zegt dat het steeds beter gaat en dat we er wel komen) maar ze maken wel ruzie en praten niet veel met elkaar dus daarom ben ik bang dat ze gaan scheiden

hebben jullie  tips voor me 

RRV7 uit

Hoi,  wat een moeilijke tijd heb je gehad. En eigenlijk nog wel zo te zien. Een tip die ik kan geven is, er veel over praten. Met een bestie, of iemand anders die je echt vertrouwt. Natuurlijk hoop ik voor jou dat het niet gaat gebeuren maar als je ouders gaan scheiden heb jij ook steun en hulp nodig! En nu ook al wel. Dat mag je jezelf gunnen en als je mensen kent die jou willen steunen dan zou dat je wel kunnen  helpen om er zo goed mogelijk mee om te gaan.  Voor meer advies kun je ook bellen met de Kindertelefoon.  En  je krijgt vast nog meer tips hier. Veel sterkte! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer