ik ben bang voor mijn klasgenoot zn thuissituatie

  • 21 March 2024
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Dus ik en die klasgenoot zitten beide in een kleine whatsapp groep (6 mensen die waarvan we elkaar allemaal kennen) en ik en iemand anders zaten hem belachelijk te maken met gephotoshopte fotos van hem die we naar elkaar in die groep zaten te sturen (gwn vrienden bullshit en hij deed het ook bij ons).

Een paar uren later word ik gespamt door de moeder van die klasgenoot die helemaal hysterisch is en dreigd aangifte te doen naar de politie hierdoor. Maar, die moeder spreekt over hem alsof hij haar bezit is. “Ik wil niet dat vreemden mijn kind op foto hebben” en “Mensen kunnen van alles met die fotos doen. zij hebben geen recht om die fotos te zien”. Maar ik heb tegen die klasgenoot gepraat en hij zei dat hij het niet erg vond dat die fotos gedeeld zijn. 

als zij hier al zo hysterisch over wordt,  wat zou er dan thuis gebeuren bij hun?

moet ik iets doen of niet?! of is dit normaal


2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

heyy

ik zou je niet all te veel zorgen maken, het kan ook echt mis gaan met dit soort dinegen dus ik dnek dat die moeder gewoon bezorgd was.

je kan het wel vragen aan die vriend? dan weet je het maar zeker.

als het dan blijkt dat er srs iets aan de hand is zou ik alleen (of samen met die vriend) naar je mentor of een vertrouwenspersoon gaan of ook maar iemand waarvan jij denkt dat die kunnen helpen. ik zou er wel eerst achter proberen te komen of er echt reden tot paniek is.

Liefss F

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou je er inderdaad niet zoveel druk om maken. Zoals @anoniempje ejpmeinona al zei, is ze waarschijnlijk gewoon bezorgd 

Reageer