Skip to main content
Vraag

ik ben bang dat ik ziek ben en mijn ouders maken het niet uit

• March 16, 2026
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik schrijf hier nooit wat maar ik heb nu echt hulp nodig zsm. Ik denk dat ik een ernstige ziekte heb. Ik ben al weken duizelig, misselijk, buikpijn, benauwd. Mijn moeder zegt dat het alleen komt omdat ik niet genoeg doe op een dag maar ik moest juist stoppen met dingen doen door deze klachten. Ik had laatst een paniek aanval. Ik kon niet ademen, mijn hart ging tekeer, ik kon niet logisch nadenken of opstaan. Ik dacht dat ik dood ging. Mijn moeder zat in in die kamer en ik dacht alleen maar “wow. ze laat me dood gaan”. Ik weet dat er iets aan de hand is. Ik word alleen maar lui genoemd in dit huis, ondankbaar, boos, kattig, terwijl vriendinnen mij altijd heel erg zorgzaam vinden en netjes en gezellig. Ik weet niet meer wie ik moet geloven over mijn bedoelingen en mijn lichaam. Het voelt alsof er binnenkort iets gaat gebeuren met mij en dat mijn moeder weer gewoon gaat toekijken. Ik ben heel erg bang om dood te gaan. Ik wil uit dit huis en nooit meer zulke stress ervaren en met deze mensen zijn die mij alleen maar afwijzen. Ik ben helaas nog niet oud genoeg. Wat moet ik doen 

1 reactie

• March 16, 2026

Misschien was het door iets dat je heb gegeten ofzo?? voedselvergiftiging kan het ook zijn als je dat gevoel heb gekregen na het eten, had je dat duizelige misselijke gevoel nadat je heb gegeten? Of ik ben gek en het kan miss niet door voedselvergiftiging zijn

Forum|alt.badge.img

Helaas heb ik dit al weken. Maar bedankt :)