iets met depressie, zoals iedereen heeft

  • 25 May 2021
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

hallo allemaal, ik ben 14 jarige jongen,  en half depressief, zit in 2vwo gymnasium verder ben ik slechtziend,  mn zus zit momenteel in een traject om uit haar depressie te komen, ze heeft zelfmoord geprobeerd te plegen, (ik zie hiernaast de tag snijden staan, dat heeft ze ook gedaan ja), ikzelf word door iemand gepest op school, heb bijna elke dag ruzie met mn moeder, vaak het gevoel dat mn zus wordt voor getrokken, ik ben 2x gefriendzoned, en ik heb geen vrienden, behalve dat gefriendzoned gebeuren. verder heb ik zoals iedereen echt alleen maar rot docenten op één na, geven echt teveel huiswerk op.

leuke lange zin, geen punten, sorry mensen

hobbies: schaken, en ik game veel, alleen mag ik sommige dingen niet spelen, dat doe ik dan dus toch, dus das ook een probleem
>plz zeg me dat je niet weet wie ik ben<

nou dat was story of my life


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Simpje Het Anoniempje,

 

Wat een heftig verhaal! Zelf zit ik in 1 gymnasium en ik heb het al zwaar, laat staan als ik in 2 gymnasium zou zitten. Wat erg voor jou dat jouw zus zelfmoord wilde plegen, ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar het lijkt mij héél erg vervelend, ik snap dat jouw moeder haar dan wel meer aandacht geeft, maar zij moet jou ook niet verwaarlozen en alsof dat niet al erg genoeg is wordt jij ook nog gepest, heb jij irritante docenten en ook nog eens geen vrienden. Wel fijn dat jij dan twee hobby's hebt: Schaken en gamen. Dat lijkt mij wel fijn als afleiding van jouw dagelijks leven. Misschien kan jij even praten met iemand over jouw problemen?  Veel sterkte!

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 6
Badge +3

Hey simpje het anoniempje,

Wat naar dat je je zo voelt en dat je zus heeft geprobeerd zelfmoord te plegen!

Ik zou het echt tegen iemand vertellen dat je wordt gepest, want het gaat echt niet zomaar voorbij! Dat kan je mentor of vertrouwenspersoon zijn. Zij zijn er om jou te helpen tegen het pesten en kunnen je ook met het vele huiswerk helpen. Zij zullen het echt niet gek vinden als je het verteld!

Als je wil kan je ook vertellen hoe je je voelt aan je mentor of vertrouwenspersoon. Of de leuke leraar als je dat wil. Het helpt echt heel erg. Je kan ook met de kindertelefoon bellen of chatten om te vragen hoe je verder kan.

Je het gevoel dat je zus wordt voorgetrokken en dat je je zo voelt aan je vader of moeder vertellen. Het is misschien moeilijk, maar het lucht vaak op.

Groetjes iemand.

Reputatie 4
Badge +2

Heyhey @simpje het anonimpje , 

Hoe is het met je? ik weet dat het al 2+ jaar geleden is, maar ik kwam je topic toevallig tegen. Zit je in 3Gymnasium? en hoe is het met je zus? Sorry als ik wat te veel vragen stel hoor, ik weet uberhaupt niet eens of je nog wel op het forum zit omdat je maar 1 topic hebt geplaatst en dat is deze. Maarja als je nog wel actief bent hoe is het met je?

 

schaakgirlll

i don’t care about what you forget, but never forget to love yourself!💗

 

Reageer